گسترش شرکت لنوو

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از فاوا نیوز در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

فاوانیوز:  سرانجام شرکت لنوو گروه تولیدی شرکتهای خود را افتتاح نمود. این شرکت تازه سرور، شبکه بندی، خدمات بازرگانی مشتریان و تولید نرم افزارها را گسترش خواهد داد. این سرمایه گذاری عظیم به شرکت لنوو کمک خواهد نمود تا در بازار تولید Pc جایگاه قدرتمندتری بدست آورد.

 این مجموعه تازه توسط روی گویلن یکی از روسای شرکت لنوو اداره خواهد شد. وی ابتدا در شرکت Dell مسولیت امور تجاری را بر عهده داشت که پس از چندی به شرکت لنوو پیوست.

به گزارش تفسیری فاوانیوز از پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از وب پایگاه اینترنتی لنوو،به گفته پیتر هورتنسس، از مدیران شرکت لنوو از آنجایی که ما میزان اوراق بهادار شرکت خود را افزایش داده ایم از این رو بایستی بتوانیم پاسخگوی میزان سفارشات بیشتری باشیم و سهم بیشتری از بازار فروش را به دست بگیریم.

گروه تولیدی تازه لنوو شامل گروههای بازاریابی، گروه اجرایی و توسعه تولیدات میباشد. شرکت لنوو هم اکنون حاوی ۳۰ میلیارد دلار سرمایه است و دومبن شرکت بزرگ تولید PC در جهان میباشد. قطعا این گروه تولیدی تازه سبب افزایش ارتباطات و همکاریهای این شرکت با بسیاری دیگر از شرکتها در اقصی نقاط دیگر جهان خواهد شد.

فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.