گشایش بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل دوشنبه آینده ۲۶ تیر ماه در فضایی بالغ بر ۶۰ هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش می یابد.

به گزارش خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، علی فاضلی رئیس مجمع صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران در گفتگو با خبرنگاران با بیان مطلب بالا گفت: بیست و یکمین نمایشگاه مبلمان منزل ۲۶ تیر ماه ساعت ۱۰ صبح با حضور ارسلان فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گشایش می یابد.
وی افزود: ۴۲۰ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه آخرین توانمندی ها و فناوری های روز را در زمینه صنعت مبلمان منزل ارائه می دهد.
وی میزان افزایش مشارکت صنعتگران داخلی در این دوره از نمایشگاه را بیش از ۱۰ درصد عنوان کرد و گفت: به واسطه برخی محدودیت ها میزان حضور شرکت های خارجی کمتر از دوره قبل بوده است.
رئیس مجمع صنوف تولیدی گفت: در برپایی این دوره از نمایشگاه اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان ایران اتحادیه صنوف درودگران و مبل سازان تهران انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون همکاری خوبی داشته اند.
فاضلی در خصوص برنامه های اجرایی در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مبلمان گفت: در برگزاری نمایشگاه دو کنفرانس تخصصی و دو کارگاه آموزشی اجرا خواهد شد./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.