گشایش ۲کارخانه با سرمایه‌گذاری بانک‌ پاسارگاد

۳۱اردیبهشت،

بینا- کارخانه ذغالشویی پابدانا و کارخانه کک سازی شرکت فولاد زرند ایرانیان توسط شرکت مادر تخصصی (هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)، از شرکت های گروه مالی پاسارگاد و سرمایه‌گذاری بانک‌پاسارگاد، با حضور رییس جمهور افتتاح شد.

به گزارش بنکر (Banker)، صبح روز ۳۱ اردیبهشت ، کارخانه ذغالشویی پابدانا و کارخانه کک سازی شرکت فولاد زرند ایرانیان، با حضور رییس جمهور در کرمان افتتاح شد.
بر اساس این خبر، کارخانه ذغالشویی پابدانا طی ۲۳ ماه و با تولید اشتغال برای ۱۲۵ نفر ساخته شده‌است. همچنین کارخانه کک سازی نیز با استفاده از ذغال تولید شده در پابدانا کک متالوژیک تولید می‌کند و ظرفیت تولید این کارخانه نیز ۸۰ هزار تن برآورد می گردد. این کارخانه دومین کارخانه بزرگ از نوع خود در کشور محسوب می گردد که برای ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می کند. با افتتاح این دو کارخانه، کرمان یک قدم به تبدیل شدن به غول فولادی کشور، نزدیک‌تر شد.
گفتنی است بانک‌پاسارگاد و شرکت‌های گروه مالی، علاوه بر انجام مسئولیت‌های مالی و بانکی خود، توجه ویژه‌ای به آبادانی و کمک به پروژه‌های ملی و مؤثر در بخش‌های زیربنایی کشور دارد. به‌طوری‌که شرکت میدکو با بهره‌گیری از دانش و تجربه متخصصان، اقدامات سازنده‌ای را در استان کرمان، به عنوان استانی سرشار از معادن غنی در کشور، انجام داده‌است که به عنوان مثال می‌توان به کارخانه دو میلیون‌تنی تولید کنسانتره سنگ‌آهن زرند و کارخانه کنستانتره فولاد ایرانیان سیرجان اشاره کرد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.