گفتگوهای سازنده تنها گزینه مناسب برای پایان خشونت‌ها در سوریه

۰۳م آذر ،

کنعانی مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: بهترین راه خروج سوریه از بحران، استفاده از راهکار گفتگوهای سازنده بوده، چراکه راه حل سیاسی تنها گزینه مناسب برای پایان به خشونت‌ها در این کشور است.

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به پایان اجلاس گفتگوی ملی سوریه که در کشورمان برگزار شد، گفت: برگزاری این اجلاس در جمهوری اسلامی ایران نشان داد اکثر کشورهای منطقه با راهکار کشورمان برای ایجاد آرامش و ثبات در سوریه موافق می باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه  بهترین راه حل بحران سوریه مذاکره سیاسی است،افزود: ترور و خشونت مانعی در جهت رسیدن به گفتگوهای سازنده بوده، لذا مخالفین دولت بهتر است با پایان دادن به خونریزی‌ها سلاح را زمین گذاشته و به میز مذاکره بازگردند.

کنعانی مقدم با اشاره به اقدامات تروریستی رژیم جعلی صهیونیستی تصریح کرد: در نشست گفتگوی ملی سوریه موضوع فلسطین و غزه مورد بررسی قرار گرفت و اعضای نشست نیز خواهان پایان یافتن هر سریعتر تهاجمات رژیم صهیونیستی به غزه شدند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: بهترین راه برای خروج سوریه از بحران، استفاده از راهکار گفتگوهای سازنده بوده، چراکه راه حل سیاسی تنها گزینه مناسب برای پایان به خشونت‌ها در این کشور است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.