گفت‌وگوی صمیمانه با رضا امیرخانی در فرهنگسرای قبا

نشست های قرار گفت‌وگو در ارتباط با داستان نویسی، با عنوان «آ- رمان» با حضور رضا امیرخانی، از سه شنبه هفته جاری در فرهنگسرای قبا آغاز می شود

به گزارش سرویس فرهنگی برنا به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نخستین نشست «آ – رمان»، ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای قبا برگزار خواهد شد و برگزاری این نشست هر دو هفته یکبار در این فرهنگسرا ادامه خواهد داشت.

نشست باشگاه کتاب تهران با موضوع نقد و بررسی کتاب سووشون، ۱۲ اردیبهشت در فرهنگسرای ارسباران و نشست انجمن ترانه سرایی فردوس با حضور عبدالجبار کاکایی، ۱۰ اردیبهشت در فرهنگسرای فردوس از جمله ویژه برنامه های ادبی مراکز فرهنگی هنری تهران در هفته جاری است.

همچنین نمایشگاه خوشنگاری هجران تا ۱۴ اردیبهشت در فرهنگسرای آفتاب و نمایشگاه خوشنویسی نستعلیق و چلیپا تا ۱۱ اردیبهشت در فرهنگسرای خاتم برپا خواهند بود.

نمایش فیلم سینمایی نارنجی پوش تا ۲۱ اردیبهشت در فرهنگسرای اشراق، اجرای تئاتر بوی خوش عشق تا ۱۴ اردیبهشت در فرهنگسرای هنگام، نمایش فیلم سنیمایی سیب و سلما تا ۱۵ اردیبهشت در فرهنگسرای گلستان، اجرای نمایش گرگ هایی که می خواستن برگردن… تا ۱۵ اردیبهشت در خانه فرهنگ فدک و نمایش فیلم چطور میلیاردر شدم تا ۱۴ اردیبهشت در خانه فرهنگ پامچال از جمله برنامه های نمایش فیلم و اجرای نمایش در مراکز فرهنگی هنری پایتخت است.

نشست تبسم و تفکر، ۱۴ اردیبهشت در فرهنگسرای ابن سینا، نشست باشگاه معماری با موضوع نقد و بررسی آثار پویا خزائلی، ۱۳ اردیبهشت در فرهنگسرای ارسباران، سلسله جلسات نگین آفرینش با موضوع مهدویت، ۱۲ اردیبهشت در فرهنگسرای هنگام و جشنواره خلیج همیشه فارس با موضوع ساخت و پرواز بادباک ویژه کودکان، ۱۰ اردیبهشت در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت فهرست کامل برنامه ها به پایگاه اینترنتیwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات ویژه برنامه های هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.