«گلستان کودکان» و «گلستان خانواده» در نمایشگاه قرآن

دو نرم افزار «گلستان کودکان» و «گلستان خانواده» در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم؛ بخش رسانه های دیجبتال در این دوره از نمایشگاه اقدام به عرضه دو نرم افزار «گلستان کودکان» و «گلستان خانواده» کرده است.
«گلستان کودکان» شامل پنج نرم افزار «بچه مسلمان» آموزش اصول دین، «سرگرمی های کودکانه» ۲۵۰ بازی فکری، تحلیلی و ورزشی، «کودکان» شامل داستان، شعر و ضرب المثل، «سَدابک» سرگرمی و «داستان های شگفت» عنایات اهل بیت (ع) می شود.  این بسته نرم افزاری با قیمت ۱۳هزار تومان منتشر شده و در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از سوی موسسه نرم افزاری «کوثر» با تخفیف ویژه به قیمت ۹ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه شده است.
همچنین بسته نرم افزاری «گلستان خانواده» دارای ۹ نرم افزار با موضوعات قرآن، دفاع مقدس، امام (ره)، مهدویت، خانواده، کودکا، حجاب، آخرت و انقلاب اسلامی است که با قیمت ۵۲ هزار تومان به بازدیدکنندگان عرضه می شود. این نرم افزار با تخفیف ویژه نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، به قیمت ۲۰ هزار تومان در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.
بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ۲۵ تیرماه با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرده است و تا ۲۴ مرداد ادامه دارد./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.