گلوله‌های متنوع

جام جم آنلاین: وقتی بخواهیم یک یا چند کلمه و حتی جملات کوتاهی را در هر خط وارد کنیم، استفاده از Bullet یا همان گلوله‌ها در Word می‌تواند تمایز میان خطوط را بیشتر و متن را زیباتر کند.

همان‌طور که می‌دانید این گلوله‌ها در نرم‌افزار Word از تنوع زیادی برخوردار نیستند و بسیاری از کاربران به استفاده از گلوله‌های پیش‌فرض که اغلب به‌صورت دایره، مربع و علامت چک‌مارک است، بسنده می‌کنند.

در این میان، کاربران خوش‌ذوقی هم هستند که به‌جای استفاده از این گلوله‌های تکراری ترجیح می‌دهند در متونشان نیز کمی نوآوری داشته باشند و گلوله‌های مورد علاقه خودشان را برای انجام این کار مورد استفاده قرار دهند.

اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید و قصد دارید به‌جای استفاده از گلوله‌های پیش‌فرض، تصاویر مورد علاقه‌تان را برای انجام این کار مورد استفاده قرار دهید، باید به روش زیر عمل کنید:

۱ـ ابتدا نرم‌افزار Word را اجرا کرده و فایل متنی موردنظرتان را فراخوانی کنید.

۲ـ در بخش خالی از صفحه کلیک راست کرده و از منوی Bullets، گزینه Define New Bullet را انتخاب کنید.

۳ـ در پنجره به‌نمایش درآمده روی Picture کلیک کرده و پس از آن برای اضافه کردن تصویر موردنظرتان به فهرست تصاویر موجود، روی گزینه Import کلیک کنید.

۴ـ تصویر موردنظرتان را انتخاب و روی Open کلیک کنید.

۵ـ حالا تصویر اضافه شده به پنجره Bullet picture را با دوبار کلیک روی آن انتخاب کنید و در نهایت پس از مشاهده پیش‌نمایش گلوله‌ها با تصویر مورد نظرتان، با کلیک روی OK تغییرات را ذخیره کرده و براحتی از گلوله جدیدتان برای نشانه‌گذاری در ابتدای خطوط استفاده کنید. (جام جم – ضمیمه کلیک)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.