گل محمدی: نوری در فینالیست شدن پرسپولیس نقش بسیاری داشت / روی پنالتی ها تمرکز کردیم و بردیم

۱۷فروردین۱۳،

سرمربی پرسپولیس گفت: محمد نوری از بازیکنان موثر پرسپولیس است و در فینالیست شدن پرسپولیس نقش بسیاری داشت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل داماش در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: پیش از هر چیز به مهدوی کیا به خاطر از دست دادن مادرش تسلیت می گویم، مهدی تمام مجموعه پرسپولیس را در غم خود شریک بداند.

وی ادامه داد: داماش تیم خوبی است و در میانه زمین بازیکنان خوبی دارد و بازی کردن در این زمین با داماش بسیار سخت بود ولی خوشبختانه بازیکنانم در ضیافت پنالتی پیروز میدان بودند و فینالیس جام حذفی شدیم.

وی افزود : در لیگ برتر موفق نبودیم و تمام تمرکز خود را بر روی جام حذفی گذاشته ایم.

وی گفت: بازی پایاپایی بود، این باخت از ارزش داماش کم نمی کند و پنالتی برنده بازی را مشخص می کرد و با تمرکز بر روی پنالتی ها پیروز شدیم.

وی در مورد تعویض های تیمش خاطرنشان کرد: تا دقیقه ۶۵ خوب جنگیدیم و پس از آن تعویض کردیم و بازی هجومی را در پیش گرفتیم. تعویض هایمان خوب بازی کردند و به خصوص محمد نوری که در فینالیست شدن ما نقش بسیاری داشت.

وی ادامه داد: بازی در این زمین برایمان مشکل بود، البته هر تیمی در این زمین با مشکل مواجه می شد.داماش سال ها در این زمین بازی می کند و طبیعی است راحت تر بازی کند.

گل محمدی افزود: هنوز زمان فینال جام حذفی مشخص نیست، برگ برنده ما نسبت به سپاهان استراحت بیشتر است، سپاهان بازی های فشرده ای دارد وما باید از این فرصت استفاده کرده و قهرمان شویم، البته سپاهان همیشه سپاهان است و بازی مشکلی پیش رو داریم.

وی در مورد سه بازی باقیمانده در لیگ برتر گفت: با تمام قوا در این سه بازی به میدان می رویم، زمانی که تیم را تحویل گرفتم دوازدهم بودیم و اکنون ششم هستیم، میتوانیم تا رده پنجم هم صعود کنیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.