گمرک از تجار و تولیدکنندگان حمایت می کند

معاون برنامه‌ریزی و امور بین‌الملل گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: گمرک تمام توان خود را برای حمایت از تجار و تولیدکنندگان به ویژه در استان آذربایجان غربی و رفع مشکلات آنها به کار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی گمرک ایران، بهزاد شیری در جمع تجار شهرستان پیرانشهر در استان ‌آذربایجان غربی گفت: مسئولان منطقه باید تمام تلاش خود را برای معرفی آذربایجان غربی به عنوان قطب اقتصادی کشور به کار گیرند و از گمرکات استان در جهت بالا بردن سطح اقتصادی منطقه استفاده کنند.

شیری گفت: تشکیل گمرک در شهرستان پیرانشهر سبب توسعه اقتصادی و همچنین افزایش انگیزه در میان فعالان اقتصادی شده است.

پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر به دلیل موقعیت خاص و استراتژیک آن در دسترسی به بنادر دریای مدیترانه و قاره‌های اروپا و آفریقا از طریق کشورهای سوریه و لبنان از موقعیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.

شیری همچنین با حضور در گمرک سِرو در جمع کارکنان این گمرک گفت: حرکت به سوی گمرک نوین مهم‌ترین برنامه گمرک و توجه بیشتر رفاه و معیشت کارکنان در اولویت کاری گمرک جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

وی  اظهارداشت: رونق محور ترانزیت و تقویت گمرکاتی که با حجم بالای کار روبه‌رو هستند، بهترین راهکار برای بالا بردن ظرفیت صادراتی این منطقه است./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.