گوآردیولا جانشین فرگوسن در منچستریونایتد

۱۰م دیماه ،

سرمربی فصل قبل آبی – اناری‌ها بیشترین درخواست را در میان تیم‌های اروپایی دارد. به نوشته روزنامه‌ انگلیسی «دیلی استار ساندی» او تصمیمش را برای آینده گرفته و راهی اولدترافورد خواهد شد تا پس از سر آلکس فرگوسن هدایت یونایتدها را برعهده بگیرد.

به نوشته این روزنامه‌ انگلیسی گوآردیولای ۴۱ ساله با فرگوسن دیدارهایی داشته و در آنها دربارهٔ جانشینی‌ پیرمرد اسکاتلندی صحبت کرده است. این روزنامه‌ از سه دیدار این دو مربی بزرگ در نیویورک نوشت. به نظر می‌رسد گوآردیولا با قراردادی سه ساله روبه‌رو باشد. دو دستیار و همچنین سه مربی جدید برای تیم‌های جوانان شیاطین سرخ نیز گوآردیولا را در ماموریت جدیدش همراهی خواهند کرد.

این خبر بیش از همه برای سران و هواداران باشگاه منچسترسیتی تلخ و ناگوار خواهد بود؛ چرا که مالکان عرب “همشهری‌ها” به گوآردیولا برای جانشینی روبرتو مانچینی پیشنهادی وسوسه‌انگیز داده و به این ترتیب تلاش داشتند این مربی کاتالانی را که در حال حاضر در آمریکا به سر می‌برد، برای رفتن به ورزشگاه اتحاد متقاعد کنند. بر اساس پیشنهاد ارائه شده این خود گوآردیولا بود که می‌توانست دربارهٔ دستمزد دریافتی‌اش تصمیم‌گیری کند.

به نظر می‌رسد پپ تحت تاثیر این پیشنهاد قرار نگرفته باشد. از سوی دیگر یونایتد هم خودش را برای رفتن فرگوسن آماده می‌کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.