گواردیولا فقط می خواست اندکی ازفوتبال دورباشد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

   یوهان کرویف، اسطوره فوتبال هلند در صحبت هایی iبه این نکته اشاره نموده که تصمیم پپ گواریولا برای انتقال iبه نیویورک، iبه او کمک نموده تا کمی از دنیای پرفشار مربیگری فوتبال فاصله بگیرد.

 گواردیولا بعد از ۴ سال پرافتخار حضور برروی نیمکت مربیگری بارسلونا، درتابستان قبل از این سمت کناره گیری نمود. و در طول این مدت جامهای قهرمانی زیادی در رقابت های لالیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا با بارسا کسب نمود.

 به گزارش تفسیری گل، در پایان فصل گواردیولا تصمیم گرفت تا برای یک سال از دنیای مربیگری فاصله  گرفته و در آمریکا سکنی گزیند. حالا یوهان کرویف، اسطوره فوتبال هلند و باشگاه بارسلونا بعد از دیدار با گواردیولا iبه این نکته اشاره نمود که پپ امیدهای زیادی دارد تا بتواند با انگیزه های بالابه دنیای فوتبال بازگردد.

  کرویف iبه خبرنگاران گفت:« پپ الان در آمریکا زندگی می کند؛ چون او ۴ سال پرفشار را iبه عنوان مربی بارسلونا پشت سرگذاشته. او می خواست تا کمی از دنیای فوتبال دور شود. در نیویورک او می تواند بدون آنکه شناخته شود در خیابان ها راه برود. پس می تواند باخیال راحت راجع iبه آینده اش فکر کند.»

 کرویف ادامه داد:« من این روزها iبه شدت درگیر فوتبالم. پس خوب است که گاهی وقتها با کسی مثل گواردیولا صحبت کنم. او مسائل را خیلی روشن و شفاف می بیند و نظرش را ابراز می کند. او دقیقا کارهایی که من در آژاکس و چیوواس انجام داده ام را درک می کند.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.