گوشی‌های انعطاف‌پذیر یک گام پیش رفتند /عکس

۰۲م آذر ،

یک گام به تلفن های انعطاف پذیر نزدیک تر شدیم، تلفن هایی که می توان آنها را تا کرد و در جیب گذاشت.
به گزارش دریچه ی فناوری اطلاعات؛ شاید تا چند وقت دیگر دیدن گوشی های انعطاف پذیر در قفسه ی فروشگاه ها به امری عادی تبدیل شود.
اما امروز که تنها ایده ی این تلفن های هوشمند وجود دارد و تا تولید و عرضه به بازار آنها راه طولانی مانده است شنیدن خبرهای در مورد تلفن های انعطاف پذیر بسیار هیجان آور و جالب است.
121692_807.jpg
منظور از گوشی های انعطاف پذیر دستگاه هایی است که سختی فیزیکی خود را از دست داده اند و به راحتی می تون آنها را به هر شکلی تبدیل کرد و یا حتی آنها را تا کرد و در جیب گذاشت.
شرکت سامسونگ ادعا می کند یگ گام به گوشی های انعطاف پذیر نزدیک تر شده است ، استفاده از صفحه نمایش هایی از جنس پلاستیک انعطاف پذیر به جای شیشه، علاوه بر این که اجازه ی انعطاف به قطعات داخلی تلفن همراه را داده است وزن گوشی ها را تا حد بسیار بسیاری هم کم می کند.
صفحه نمایش های تلفن های انعطاف پذیر تولیدی کیفتی برابر با کیفیت صفحه نمایش های OLED بر خوردار است
البته تلفن های هوشمند منعطف بسیار باریک تر از تلفن های عادی می باشند و همچنین بسیار با دوام تر که به احتمال بسیار محبوبیت بسیاری را پیدا می کند
اما آیا سامسونگ خود را برای ساخت تولید انبوه این صفحه نمایش های منعطف آماده می کند؟
این سوالی است که برای شنیدن پاسخ آن باید منتظر بود، منتظر بود دید که آیا در نسل بعدی تلفن های هوشمند سامسونگ صفحه نمایش های انعطاف پذیر را می بینیم یا نه.
اما نظر شما در مورد تلفن های انعطاف پذیر چیست ؟ نظرات خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.