گوشی‌های وایوی سونی با ویندوز فون در راه است

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که سونی قصد دارد در اواسط سال ۲۰۲۴ میلادی اولین گوشی هوشمند خود مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون را روانه بازار کند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، دو منبع آگاهی که به مرکز خبری The Information گزارش دادند، ادعا می‌کنند سونی فعالیت‌های خود را برای تولید گوشی هوشمند ویندوزی آغاز کرده است. این شرکت ژاپنی هم‌اکنون تمام گوشی‌های خود را مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید گوگل تولید می‌کند و این اقدام می‌توانید یک انتقال بزرگ به سیستم‌عامل ویندوز فون مایکروسافت محسوب شود.
 
منابع آگاه توضیح دادند که هنوز قرارداد سونی و مایکروسافت برای تولید مشترک تلفن‌همراه نهایی نشده است. گفته می‌شود که با این اتفاق قیمت سیستم‌عامل موبایلی مایکروسافت، درآمدهای تبلیغاتی و دیگر امکانات آن به میزان قابل ملاحظه کاهش یابد.
 
شرکت سونی هم‌اکنون مدل‌های مفهومی از اولین گوشی‌های هوشمند ویندوزی خود را طراحی کرده است و در نظر دارد این گوشی‌ها را در سری محصولات Vaio خود به تولید برساند. لازم به ذکر است که در سری محصولات Vaio سونی رایانه‌های شخصی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت تولید می‌شوند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.