گوشی ۵۰ دلاری سامسونگ وارد بازار شد

۱۹
اردیبهشت

گوشی 50 دلاری سامسونگ وارد بازار شد

همکاران سیستم- شرکت at&t گوشی جدیدی از شرکت سامسونگ را وارد بازار کرد که قیمت آن ۵۰ دلار است و از این نظر می‌تواند رقیب تازه‌ای برای گوشی‌های ارزان قیمت نوکیا محسوب شود. این گوشی فوکوس ۲ نام دارد و تحت ویندوز فون ۷ است.

به گزارش وب سایت digitaltrends این گوشی در واقع از نسل گوشی‌های فوکوس سامسونگ است که یک سال و نیم گذشته وارد بازار شد و هنوز هم یکی از بهترین گوشی‌های تحت ویندوز فون است. شرکت سامسونگ، فوکوس ۲ را با یک صفحه نمایش ۴ اینچی amoled وارد بازار کرده و آن را مجهز به اتصالات شبکه ۴g lte و ۳g hspa+ نیز کرده است.

بر اساس این گزارش، فوکوس ۲ دارای یک پردازنده ۱٫۴ گیگاهرتزی، دو دوربین ۵ مگاپیکسلی عقبی و ۰٫۳ مگاپیکسلی جلویی است. این گوشی با ۱۱ میلی متر ضخامت و ۴٫۳ اونس وزن کمی ضخیم‌تر و سنگین‌تر از نسل قبلی فوکوس است. گوشی قبلی فوکوس ۱۰ میلی متر ضخامت و ۴٫۰۷ اونس وزن داشت. این گوشی که دارای بدنه سفید رنگ و براقی نیز هست با نسخه ۷٫۵ ویندوز فون کار می‌کند.

شرکت سامسونگ جزئیات دیگری درباره این گوشی منتشر نکرده است، اما برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که این گوشی دارای یک رم ۵۱۲ گیگاباتی و وضوح تصویر ۸۰۰ در ۴۰۰ است. این گوشی از ۲۰ ماه می جاری در قفسه‌های شرکت at&t و به قیمت ۵۰ دلار به فروش خواهد رفت.

سامسونگ با عرضه یک گوشی تحت ویندوز فون بسیار ارزان قیمت می‌تواند در سطوح پایین‌تر بازار نیز با نوکیا وارد رقابت شود. این در حالی است که اخیراً اعلام شد سامسونگ توانسته است به مدد گوشی‌های هوشمند گلکسی اس خود به استیلای ۱۴ ساله نوکیا بر بازار گوشی‌های تلفن همراه پایان دهد.

اخبار اخبار IT

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.