گولیت: از رونالدو انتقاد می‌کنند چون خوش تیپ است!

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

122929hp2.jpg

ستاره سابق تیم ملی فوتبال هلند، رونالدو را بازیکنی کامل‌تر از لیونل مسی می‌داند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رود گولیت iبه ستایش از کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید پرداخت و او را بازیکن ایده‌آل و کامل دانست.

گولیت که در سال ۱۹۸۷ توپ طلای فوتبال جهان را iبه دست آورد، گفت: رونالدو یک بازیکن ایده‌آل است. برعکس لیونل مسی که در بازی‌های ملی دچار نوسان می‌شود. بسیاری معتقدند که مسی بیشتر از آن یک آرژانتینی باشد یک کاتالانیایی iبه شمار می‌آید و من تا حدودی iبه این مساله معتقدم.

وی افزود: رئال مادرید از این که بازیکنی بزرگ چون رونالدو را در ترکیب دارد باید خوشحال باشد. رونالدو هم مانند دیوید بکام مورد انتقاد بسیاری قرار می‌گیرد چرا که او هم خوش تیپ است! معتقدم که سبب اصلی انتقاد از رونالدو iبه خوش تیپی او برمی‌گردد. او گل‌های بسیاری برای رئال مادرید iبه ثمر می‌رساند و در ایجاد موقعیت گل برای هم تیمی‌هایش هم خوب عمل می‌کند. رونالدو بازیکن بسیار سریعی است و در زدن ضربات سر فوق‌العاده‌ است. او iبه آسانی بازیکنان حریف را پشت سر می‌گذارد و ضربات آزاد و پنالتی را iبه راحتی iبه گل تبدیل می‌کند. این‌ها نشانه‌های یک کاپیتان کامل iبه شمار می‌آید. سبب اصلی انتقاد از او تیپ جذابش است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.