گونی بدوش ها از معابر شمال تهران جمع آوری می شوند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

با اجرای طرح جهادی مبارزه با عوامل غیر مجاز جمع آوری پسماند خشک، گونی بدوش ها از سطح معابر شمال تهران جمع آوری می شوند .

به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه یک ، مهدی جمشیدیان رئیس اداره بازیافت و تبدیل مواد شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت : نیروهای گشت بازیافت با همکاری گشت شهربان نواحی به طور مستمر  اقدام به گشت زنی در معابر شمال تهران نموده و با کلیه عواملی که با گاری دستی، گونی و خودرو  فاقد آرم شهرداری مبادرت به جمع آوری پسماند خشک از داخل سطل های پسماند می نمایند برخورد می نمایند.
جمشیدیان تصریح نمود: علاوه بر سود مالی که این اقدام برای اشخاص سودجو  دارد جستجوی آنها در سطل های پسماند خشک و تر  منجر به آلودگی محیط زیست ، انتقال  بیماری ، ایجاد جلوه های زشت شهر به سبب خالی نمودن پسماندها در جوی و معابر ، افزایش زاد و ولد جانوران موذی و… می گردد . 
رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه یک تصریح نمود: ماهیانه در حدود ۳۰ تا ۴۰ گونی بدوش و گاری دستی و ۱۵ ماشین غیر مجاز حمل پسماند خشک در سطح منطقه جمع آوری می گردد که بیشترین پسماند گردها در محدوده های ناحیه۲ ، محله ولنجک و ناحیه ۸ ،زیر پل کامرانیه می باشند  که به سبب مجاورت منطقه یک در این محدوده ها با مناطق ۲ و ۳ زباله گردها به هنگام برخورد  نیروهای گشت از دسترس نیروها خارج و وارد مناطق همجوار می شوند . 
وی از شهروندان خواست مواردی چون حمل     پسماند خشک با گاری دستی ، گونی ، خودروهای بدون آرم شهرداری که  توسط اشخاص سود جو انجام می گردد را با شماره های ۱۳۷ یا ۲۲۷۴۷۵۰۷ اطلاع دهند تا  نسبت به جمع آوری آنها اقدام شود./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.