گوهرخیراندیش iبه کلاه پهلوی باز می‌گردد/ گریم امین حیایی تازه می‌شود

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

با پخش قسمت دهم سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی»

سینماپرس-گروه تلویزیون/با پخش قسمت دهم «کلاه پهلوی»، مخاطبان این سریال شاهد بازگشت دوباره «گوهرخیراندیش» بازیگر نقش مهرآفرین، ماه چهره خلیلی بازیگر نقش سیمسون و «بهاره کیان افشار» بازیگر نقش شادی iبه داستان خواهند بود.

به گزارش تفسیری سینماپرس، در قسمت دهم این سریال که جمعه این هفته بیست و ششم آبان ماه از شبکه یک سیما پخش می شود، بلانش (با بازی نگین محسنی) تصمیم می گیرد حضوری بیشتر در میان مردم شهر سامان داشته باشد اما نحوه این حضور حساسیت هایی را در میان مردم شهر iبه وجود می آورد و مردم نسبت iبه رفتار او حساس می شود.

بلانش همچنین تصمیم می گیرد برای پُر کردن اوقات فراغت خود و جذب اهالی سامان، در مدرسه دخترانه «ادب» که با مدیریت فروغ همسر میرزا رضا (با بازی مریلا زارعی) اداره می شود، iبه دختران زبان فرانسوی آموزش دهد.
مخاطبان در این قسمت شاهد تلاش های صمصام برای نزدیک تر کردن همسرش مه لقا iبه بلانش خواهند بود.

همچنین فرخ طی مسافرت iبه تهران برای فراهم آوردن مقدمات افتتاح خیابان اصلی سامان، با مهرآفرین (گوهرخیراندیش)، سیمسون (ماه چهره خلیلی) و شادی (بهاره کیان افشار) مواجه می شود که iبه تازگی از پاریس iبه تهران آمده اند. این سه شخصیت که مخاطبان آخرین بار آنها را در قسمت چهارم دیدند، بعد از پنج قسمت دوباره iبه جمع شخصیت های کلاه پهلوی بازمی گردند.

همچنین از این قسمت iبه بعد بینندگان کلاه پهلوی شاهد چهره تازه امین حیایی بازیگر نقش کریم خواهند بود.

سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی» در ۵۴ قسمت iبه کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و iبه تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده است. پخش این سریال از ۲۴ شهریورماه آغاز شده و تا سال آینده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ع.ت

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۵۱۵


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.