گوگل اولین اپلیکیشن‌های عینک خود را به نمایش گذاشت

۲۶م اسفند ،

 

در حالی که امکانات و ویژگی‌های موجود در عینک گوگل، به خودی خود سبب کاربردی شدن این گجت پر سر و صدا می‌شود، اما به هر حال این روزها هیچ دستگاه هوشمندی بدون اپلیکیشن‌هایی که برایش عرضه می‌شوند، محبوب نیست. حالا گوگل در ادامه رونمایی‌های گاه به گاه از امکانات عینک جادویی‌اش، این بار به معرفی اولین سری از اپلیکیشن‌های اختصاصی آن پرداخته است.
 
به گزارش وبلاگینا به نقل از انگجت، نیویورک تایمز، اورنوت، Path، Skitch و جیمیل از جمله اولین اپلیکیشن‌هایی می باشند که گوگل آن‌ها را به کمک سایر شرکایش برای عینک خود معرفی کرده است.
 
اپ نیویورک تایمز به شما اجازه می‌دهد تا در حالی که قدم می‌زنید، تیتر خبرهای مهم روز را مرور کنید و آن‌هایی را بیش از بقیه برای‌تان مهم است، همانجا نگاه کلی‌ای به آنان داشته باشید. برنامه جیمیل نیز عنوان ایمیل‌های دریافتی و تصویر ارسال کننده آن را به شما نشان می‌دهد. پس از آن تصمیم با شماست که بخواهید با دستورات صوتی، پاسخ یک به یک آن‌ها را ارسال کنید.
 
اورنوت نیز به صاحب عینک کمک می‌کند تا بی‌درنگ به ذخیره تصاویر و اطلاعات مورد نیازش در این سرویس بپردازد. Path هم در کنار آن به شما اجازه می‌دهد تا آپدیت‌های مختلف دوستان خود را دنبال نمایید.
 
گوگل قرار است عینک خود را اواخر سال جاری میلادی به صورت عمومی در دسترس کاربران قرار دهد. از طرفی عده‌ای عقیده دارند تولید چنین گجتی می‌تواند حریم خصوصی اشخاص را به خطر بیاندازد. هفته پیش یک بار در شهر سیاتل ورود مشتریانی با عینک‌های گوگل را ممنوع کرد و گفت این موضوع می‌تواند اشخاص حاضر در آنجا را ناراحت کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.