گوگل تجربه کاربران در خرید و فروش آنلاین را ارتقا می‌دهد

۲۴ام بهمن ،

 

گوگل از خرید یک شرکت عرضه کننده راهکارهای تجارت الکترونیک و بازاریابی آنلاین به نام چنل اینتلیجنس (Channel Intelligence) خبر داده است. گوگل هدف خود از خرید این شرکت را ارتقای تجربه کاربران در زمینه خرید و فروش آنلاین اعلام کرده است. 
 
به گزارش وب پایگاه اینترنتی philly، گوگل این شرکت را از گروه شرکت‌های آی سی جی (ICG) که مالک آن می باشند، خریداری کرده است. خرید این شرکت برای گوگل ۱۲۵ میلیون دلار تمام شده است. شرکت چنل اینتلیجنس که به اختصار سی آی (CI) خوانده می‌شود به کسب و کارهای تجاری کمک می‌کند که مشتریان آنلاین خود را افزایش دهند. بر اساس آنچه در وب پایگاه اینترنتی چنل اینتلیجنس انتشار یافته، این شرکت ۱۵ درصد از داد و ستدهای آنلاین کشور آمریکا را رهگیری می‌کند و برای شرکت‌های مشتری خود سالانه در مجموع ۲ میلیارد دلار درآمد کسب می‌کند. در حال حاضر بیش از ۸۵۰ خرده فروشی در ۳۱ کشور جهان از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند. 
 
این شرکت دارای فناوری‌هایی است که تجار و بازرگانان به کمک آن می‌توانند فروش خود را بیشتر کنند و بازدید مصرف کنندگان از محصولات خود را نیز افزایش دهند. مشتریان و مصرف کنندگان نیز به کمک خدمات این شرکت می‌توانند عرضه کنندگان محصول مورد نظر خود را یافته و آن را از یکی از آن‌ها خریداری کنند. 
شرکت‌های گوگل و چنل اینتلیجنس در قبل نیز با یکدیگر همکاری می‌کرده‌اند. یکی از سخنگویان گوگل دربارهٔ خرید این شرکت گفته است: ما می‌خواهیم تجربه خرید آنلاین مصرف کنندگان را بهبود بخشیم و از این طریق به آن‌ها کمک کنیم در زمان و پول خود صرفه جویی کنند.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.