گوگل فروشگاه زنجیره‌ای تاسیس می‌کند!

۳۰ام بهمن ،

 

شرکت  گوگل که این روزها به‌جز خدمات  اینترنتی سراغ دیگر بخش‌های فناوری رفته است و محصولات خود را توسعه  داده است، قصد دارد فروشگاه زنجیره‌ای  در سراسر جهان تاسیس کند تا این  خدمات را به صورت گسترده به دست مردم برساند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این طور  که منابع آگاه موثق گزارش داده‌اند،  شرکت گوگل در مرحله اول فروشگاه  زنجیره‌ای خود را در مرکز شهرهای آمریکا تاسیس می‌کند و در آن محصولاتی از جمله گوشی‌ هوشمند، رایانه لوحی،  انوع نرم‌افزارها و ابزارها و … را به دست کاربران می‌رساند.
 
این اقدام  گوگل برای افزایش رقابت‌های آن با مایکروسافت و اپل صورت می‌گیرد، زیرا این  دو شرکت که بزرگترین رقیب‌های گوگل محسوب  می‌شوند هم‌اکنون فروشگاه زنجیره‌ای  بین‌المللی دارند.
 
لازم  به ذکر است که گوگل پیش از این  نیز اقداماتی در این زمینه انجام  داده بود که از جمله آن‌ها می‌توان  به راه‌اندازی کیوسک‌های ویژه گوگل در فروشگاه زنجیره‌ای Best Buy اشاره کرد.
 
شرکت  گوگل این روزها روی پروژه‌ای با نام Glass کار می‌کند که در آن شیشه الکترونیکی هوشمندی مانند عینک‌ به چشم کاربران زده می‌شود و همه امکانات یک گوشی هوشمند از طریق این شیشه در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. گوگل قصد دارد این محصول را نیز وارد فروشگاه‌های زنجیره‌ای خود کند.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.