یار “احمد توکلی” وزیر بهداشت دولت “احمدی نژاد” می گردد؟

۸ م دیماه ،
ممتاز نیوز: دکتر طریقت منفرد جراح و متخصص چشم پیش از دولت نهم به عنوان مسئول بیمه و درمان کمیته امداد امام خمینی مشغول به کار بود و در بدو تشکیل دولت احمدی نژاد به عنوان معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی منصوب شد و …

 دکتر محمد حسن طریقت منفرد پس از عزل مرضیه وحید دستجردی از سوی رئیس جمهور به عنوان سرپرست تازه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از پایگاه خبری صراط، دکتر طریقت منفرد جراح و متخصص چشم از یکی از دانشگاه های آلمان است. وی متولد شهر بهشهر استان مازندران است.وی پیش از دولت نهم به عنوان مسئول بیمه و درمان کمیته امداد امام خمینی (ره) مشغول به کار بود و در بدو تشکیل دولت احمدی نژاد به عنوان عضو هیأت مدیره و معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی و سپس به معاونت سیاستگذاری و برنامه ریزی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی منصوب شد و پس از آن با حکم دکتر احمد توکلی در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به عنوان مدیر دفتر مطالعات اجتماعی مشغول به کار شد.

از سمت های پیشین حقیقت منفرد می توان به مسئولیت بهداشت و درمان وزارت نفت، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و هیأت امناء دانشگاه سمنان و نیز ریاست بیمارستان امام حسین به مدت ۳ دوره نام برد.

به گفته یک منبع آگاه، وی به احتمال قوی گزینه پیشنهادی این وزارتخانه به مجلس شورای اسلامی خواهد بود. چرا که در زمان محدود باقی مانده از دولت دهم، زمانی برای یافتن گزینه تازه وجود ندارد و از سویی دیگر نزدیکی این فرد به نماینده با نفوذ مجلس، درصد موفقیت او را برای کسب رای اعتماد بالا خواهد برد.

احمد توکلی در طیف مخالفان علی لاریجانی و حامیان غلامعلی حداد عادل در مجلس شورای اسلامی محسوب می گردد .

پیش از این سبب برکناری دکتر وحید دستجردی اولین زن وزیر در ایران، حضور دکتر محمد باقر لاریجانی -یکی از برادران روسای قوای مقننه و قضائیه- در این وزارتخانه عنوان شده بود.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.