یاسر هاشمی رفسجانی: شرکت پدرم در انتخابات دروغ محض است/ یونسی: روحانی با حمایت کامل هاشمی کاندیدا شد

۰۶اردیبهشت،

پسر هاشمی، ورود مستقیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرد.

یاسر هاشمی عصر امروز با حضور در تبریز به همراه علی یونسی در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود آیت‌الله هاشمی قصد ورود به عرصه انتخابات را دارد و حتی اقلام تبلیغاتی را نیز آماده کرده است، گفت: این گفته دروغ محض است.

فرزند آیت‌الله هاشمی در ادامه در پاسخ به این پرسش که برادرش محسن هاشمی قصد نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را دارد،

اظهار کرد: برادرم فقط در انتخابات شوراها شرکت کرده و قصد ورود به مقوله ریاست جمهوری را ندارد.  

مهر هم نوشت:

وزیر اطلاعات دولت خاتمی گفت: حسن روحانی با تشویق و حمایت کامل هاشمی رفسنجانی وارد عرصه انتخابات شده و در صورت ورود هاشمی صحنه انتخابات را ترک می کند.

حجت الاسلام علی یونسی عصر جمعه به همراه یاسر هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به احتمال بسیار هاشمی به عرصه انتخابات قدم نگذارد. تاکنون هاشمی سخنی در خصوص آمدن به عرصه سیاست و انتخابات ریاست جمهوری را مطرح نکرده ، اما به طور حتم نمی توان در خصوص حضور نداشتن وی در این عرصه سخن گفت.

وی با بیان اینکه در صورت وارد شدن هاشمی به عرصه انتخابات روحانی از کاندیداتوری برای ریاست جمهوری انصراف می دهد، گفت: در صورتی که هریک از آقایان هاشمی و خاتمی وارد انتخابات شوند روحانی از این عرصه کنار می رود زیرا وی به هیچ وجه درصدد رقابت با این دو شخص نیست.

وی ادامه داد: هم اکنون هاشمی و خاتمی دارای رای بسیار بسیاری در میان مردم می باشند و عقاید آن ها طرفدار بسیاری در بین مردم و به خصوص جوانان داردکه روحانی نیز برای ادامه دادن راه این دو تن وارد این عرصه شده است.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.