یافتن سنگ ۱۰۰ هزار ساله توسط پسربچه

ممتازنیوز : شهاب سنگ ها بسیار نادر هستند و پیدا کردنشان برای بسیاری از افراد مانند پیدا کردن طلاست و کار هر کسی نیست.

— – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – —

هفت صبح: یک پسربچه ۱۳ ساله مکزیکی موفق شد یک شهاب سنگ صد هزار ساله را پیدا کند. این پسربچه شهاب سنگ را برای بررسی بیشتر به انستیتوی شهاب شناسی نیومکزیکو تحویل داد.

به گزارش پاپ ساینس، این پسر که جانسون نام دارد با مادرش به انستیتو شهاب شناسی نیومکزیکو وارد شد و یک سنگ فضایی که حدود ۹۰۰ گرم وزن داشت را در دست گرفته بود. کارل آگی، دبیر انجمن شهاب شناسی در مصاحبه با پایگاه خبری پاپ ساینس اعلام کرد: «روزانه افراد زیادی به این مرکز مراجعه می کنند در حالی که ادعای پیدا کردن یک شهاب سنگ یا اجرام فضایی یا حتی دیدن سفینه فضایی دارند اما من در نگاه اولیه به این سنگ متوجه شدم که این نوجوان درست می گوید و سنگی که به همراه آورده واقعا شهاب سنگ است.»

آگی معتقد است که شهاب سنگ ها بسیار نادر هستند و پیدا کردنشان برای بسیاری از افراد مانند پیدا کردن طلاست و کار هر کسی نیست. آنها معمولا در مکان های شناخته شده قرار دارند و افراد بسیاری به دنبالشان می گردند.

جالب است که یک پسربچه ۱۳ ساله موفق بشود با یک دستگاه فلزیاب چنین شیء باارزشی پیدا کند. او در ادامه افزود: «مطمئنم این پسر با دقتی که دارد به دانشمند قابلی تبدیل خواهد شد.»

این خانواده در مورد محل پیدا شدن شهاب سنگ صحبت نمی کنند اما آزمایش ها صحت ادعای آنها را تایید می کند. به گزارش پاپ ساینس، جانسون می تواند شهاب سنگ را برای خود نگه دارد و تنها قطعه کوچکی از آن را برای نمایش به موزه تحویل دهد. جانسن اعلام کرده که علاقه ای به فروش این شهاب سنگ ندارد و به نظرش این کار بی شرمانه است.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۶۰ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , شهاب سنگ, پیدا کردن طلا


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.