یخبندان شدید در اتوبان زنجان – قزوین

۲۱م دیماه ،

در این شرایط رانندگی نیاز به دقت و حوصله دارد و رانندگان باید با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شرایط را برای سفری امن برای خود و دیگران فراهم کنند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، جانشین فرمانده پلیس راه استان زنجان از لغزنده بودن جاده‌های منطقه بر اثر بارش برف و یخبندان خبر داد و گفت: از کیلومتر ۳۰ اتوبان زنجان به قزوین یخبندان شدید بوده و نیاز به شن پاشی وجود دارد.
 
سرهنگ “علی‌اصغر شیرمحمدی” با اشاره به اینکه تردد در محورها با رعایت احتیاط امکان‌پذیر است، اظهار کرد: در گردنه خان‌چایی کولاک گزارش شده است هرچند امکان تردد وجود دارد.
 
وی تصریح کرد: کولاک با شدت کمتری در محور دندی و پاپایی نیز اعلام شده است که خوشبختانه با تلاش نیروهای راهداری امکان عبور از این مناطق وجود دارد، اما پیشنهاد می‌شود حتما همه خودروها مجهز به زنجیر چرخ باشند.
 
این مقام انتظامی با بیان اینکه در محور قیدار به ابهر نیز یخ‌زدگی در سطح جاده‌ها وجود دارد، ابراز کرد: در این شرایط رانندگی نیاز به دقت و حوصله دارد و رانندگان باید با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شرایط را برای سفری امن برای خود و دیگران فراهم کنند.
 
سرهنگ شیرمحمدی در ادامه با اشاره به وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در صبحگاه امروز نیز، گفت: در این اتفاق یک دستگاه خودرو پراید با دو سرنشین با تریلی برخورد کرده که در اثر آن یک تن جان خود را از دست داده و یک فرد دیگر مجروح شده است.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.