«یلدا» از چهارشنبه به شبکه یک می آید/ «کلاه پهلوی» هفته دیگر پخش نمی‌شود

۱۰م دیماه ،

مدیر شبکه یک در گفت و گو با سینماپرس:

سینماپرس-گروه تلویزیون: مدیر شبکه یک سیما در خصوص وضعیت پخش سریال های تلویزیون در ایام اربعین اعلام کرد: برای این ایام مجموعه ده قسمتی «یلدا» به کارگردانی میرباقری را در نظر گرفته ایم و پس از آن از ابتدای بهمن ماه مجموعه«خاطرات مردناتمام» از این شبکه پخش خواهد شد.

مهدی فرجی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در خصوص وضعیت پخش سریال «یلدا» گفت: شبکه یک از چهارشنبه هفته جاری (۱۳ دی) ساعت ۲۲:۱۵ مجموعه تلویزیونی «یلدا» به کارگردانی حسن میرباقری را به مدت ۱۰ شب در کنداکتور پخش خود خواهد داشت.

وی ادامه داد: قرار بود این مجموعه ۱۳ قسمتی باشد اما به سبب اینکه ما تنها ۱۰ روز کنداکتورمان خالی است این مجموعه را به صورت ۱۰ قسمتی پخش خواهیم کرد به همین منظور جمعه هفته آینده(۲۲ دی ماه) مجموعه «کلاه پهلوی» به سبب پخش آخرین قسمت «یلدا» از این شبکه پخش نخواهد شد.بعد از آن نیز از اول بهمن ماه مجموعه تلویزیونی «خاطرات مردناتمام» به کارگردانی صادق کرمیار از شبکه یک پخش خواهد شد.

مدیر شبکه یک در خصوص حواشی پیش آمده برای سریال «راستش را بگو» و در خواست مجری سابق سیما برای برگزاری مناظره تلویزیونی و پاسخگویی از سوی مدیران این شبکه اظهار داشت: در برنامه رادیو گفتگو که با حضور جمعی از منتقدین برای این سریال برگزار شده بود به شبهات پیش آمده توضیح داده شد و ادله خود را گفته ام.منتقدان صحبت هایی کردند که ما هم از فضای نقد استقبال می کنیم اما سببی بر برگزاری مناظره دیگری دیده نمی شود.

وی با اعلام اینکه تاکنون استقبال خوبی از سوی مخاطبان از سریال «کلاه پهلوی» شده است، ادامه داد: بعد از کلاه پهلوی سریال «معمای شاه» را به عنوان مجموعه الف بعد از این کار بر روی آنتن خواهیم برد.

انتهای پیام/ع.ت

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۶۲۲


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حدیثه:

    به نظرم باید از صدا و سیما بابت پخش این همه فیلم و سریال خوب و جالب تقدیر کرد واقعا باید تقدیر کرد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.