یورو در مقابل دلار کم نیاورد

یورو در مقابل دلار کم نیاورد | چاپ |
دوشنبه ۲۳ مرداد ساعت ۱۳:۴۲

یورو در مقابل دلار کم نیاورد

بینا- در حالی که کارشناسان بین المللی منتظر اقدامات فوری بانک مرکزی اروپا برای مقابله با بحران بدهی منطقه یورو است ارزش یورو در برابر دلار امروز دو شنبه افزایش یافت .
به گزارش بینا به نقل ازسایت طلا رویترز ، ارزش یورو طی هفته گذشته نیز به بالاترین حد خود در یک ماه اخیر در برابر دلار آمریکا رسیده بود . بانک مرکزی اروپا قصد دارد برنامه جدید خود را برای خریداری اوراق قرضه ایتالیا و اسپانیا در اوایل ماه آینده میلادی اعلام کند .
بر این اساس ارزش یورو در برابر دلار امروز ۰٫۱ درصد افزایش یافت و هر یورو در برابر ۱٫۲۲۹۰ دلار داد و ستد شده است . ارزش یورو در برابر دلار دوشنبه گذشته به بالاترین حد خود در یک ماه اخیر رسید و هر یورو در برابر ۱٫۲۴۴۴ دلار مبادله شد .
سرمایه گذاران بین المللی امیدوارند اقدامات جدید بانک مرکزی اروپا برای مقابله با بحران یورو مفیدتر و مثبت تر از گذشته باشد .
در بازارهای بین المللی ارز همچنین امروز ارزش دلار در برابر ین ژاپن بدون تغییر باقی ماند و هر دلار در برابر ۷۷٫۹۰ ین داد و ستد شده است . به اعتقاد کارشناسان و تحلیلگران اقتصادی ، مهمترین عامل تاثیر گذار بر نوسانات ارزش یورو و قیمت جهانی کالاها به خصوص نفت و طلا طی روزهای آینده ، تصمیمات جدید بانک مرکزی اروپا خواهد بود .


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.