یوسف تیموری به همراه همسر تایلندی اش به شبکه نمایش خانگی می آید+عکس

یوسف تیموری به همراه همسر تایلندی اش به شبکه نمایش خانگی می آید+عکس

به گزارش شبکه ایران در هیاهوی رسانه های مکتوب و غیرمکتوب شکل جدیدی از کار رسانه ای در قالب لوح فشرده به مخاطبان ایرانی عرضه خواهد شد. مجله تصویری «زندگی مدرن» شکل تازه‌ای از یک کار رسانه‌ای است که در قالب دی.وی.دی و در قطع مجلات، قرار است بزودی روی دکه‌های روزنامه فروشی توزیع شود. آن طور که «کافه سینما» گزارش داده این مجله تصویری که حاوی یک دی.وی.دی است قابلیت آن را دارد که وقتی مخاطب آن را در دستگاه دی.وی.دی می‌گذارد آن را ورق زده و با انتخاب هر صفحه فایل تصویری آن را ببیند.

یوسف تیموری به همراه همسر و فرزندش بر روی جلد اولین دی.وی.دی «زندگی مدرن»/عکس:کافه سینما

سینما، موسیقی، تئاتر، ورزش، آشپزی، گردشگری، فناوری و گفت‌و‌گوی ویژه بخش‌های مختلف این مجله تصویری را تشکیل می‌دهد. در اولین شماره این مجله تصویری یک گفت‌و‌گوی ویژه تصویری با یوسف تیموری و همسر و فرزند تایلندی‌اش انجام شده است و در آن یوسف تیموری برای اولین بار از زندگی شخصی‌اش و چگونگی ازدواجش در تایلند می‌گوید.

مجله تصویری «زندگی مدرن» همزمان با ایران در کشورهای امارت، مالزی، تایلند، استرالیا و آلمان برای ایرانیان خارج از کشور توزیع خواهد شد و همراه با زیرنویس انگلیسی نیز قابل مشاهده است.

حمید پنداشته تهیه کننده این مجله تصویری است. احسان ظلی‌پور مدیر اجرایی آن و آرش اعلامی و مسعود رفیع‌زاده طراحی داخلی و تدوین آن را بر عهده دارند. خاطره حاتمی نیز نریشن‌های این مجله تصویری را خوانده است.

 ویدیوی ۵ دقیقه‌ای معرفی اولین شماره مجله تصویری «زندگی مدرن» را می توانید اینجا ببینید.

پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.