یونسی: هاشمی گفت کاندیدا نمی‌شود

۱۷اردیبهشت،

وزیر اطلاعات دولت اصلاحات گفت: برایمان محرز شده است که هاشمی نمی‌آید ولی اگر بر فرض محال بیاید، آقای روحانی به نفع وی کنار خواهند رفت.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام علی یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات صبح امروز سه‌شنبه در حاشیه ثبت‌نام حسن روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری از قطعی شدن نیامدن هاشمی‌رفسنجانی در انتخابات خبر داد و گفت: بنده شب قبل ملاقاتی با هاشمی‌رفسنجانی داشتم و ایشان بار دیگر تاکید کردند که در انتخابات حضور نخواهند داشت.

وی در مورد اینکه آیا احتمال رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان وجود دارد یا خیر، گفت: بنده زمانی مسئول اسناد و مدارک در مملکت بودم و متوجه هستم که شورای نگهبان باید بر چه اساسی و اسنادی عمل کند بنابراین آقای روحانی هیچ حاشیه و موردی ندارد که بخواهد از سوی شورای نگهبان رد شود.

وزیر اطلاعات دولت اصلاحات در مورد اینکه عارف در اظهارنظری گفته بود که روحانی را اصلاح‌طلب نمی‌دانم، گفت: این درست نیست، اگر من و آقای روحانی عضو هیچ حزب اصلاح‌طلبی نیستیم اما منش و رویکرد ما اصلاح‌طلبی است.

یونسی دربارهٔ اینکه اگر آقای هاشمی کاندیدا شود، به نفع وی کنار می‌روید؟ گفت: ما مطمئن شده‌ایم که آقای هاشمی نمی‌آید و اگر بر فرض محالات ایشان کاندیدا شوند، آقای روحانی به نفع وی کنار خواهند رفت.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.