یونیورسال با ˝پاکسازی˝ صدرنشین باکس‌آفیس شد + جدول

۲۰خردادماه،

تریلر دلهره‌آور ˝پاکسازی˝ با کارگردانی جیمز دموناکو از محصولات کمپانی یونیورسال با ۳۶/۳ میلیون دلار فروش در اولین هفته اکران خود توانست گوی سبقت را از ششمین قسمت اکشن ˝سریع و خشمگین˝ ربوده و صدرنشینی این هفته باکس‌آفیس سینماهای آمریکا و کانادا را از آن خود کند.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، تریلر دلهره‌آور “پاکسازی” ساخته جیمز دموناکو در حالی توانست در هفته اول اکران خود با در اختیار داشتن ۲۵۳۶سالن به فروش ۳۶/۳میلیون دلاری دست پیدا کند و در جایگاه اول باکس‌آفیس قرار بگیرد که فیلم “سریع و خشمگین۶” با کارگردانی جاستین لین، یکی دیگر از محصولات کمپانی یونیورسال با ۴۴درصد اُفت نسبت به هفته قبل و با در اختیار داشتن ۳۷۷۱ سالن سینما، توانست با ۱۹/۷ میلیون دلار فروش، رتبه دوم باکس‌آفیس را از آن خود کند. مجموع فروش فیلم “سریع و خشمگین۶” با احتساب فروش این هفته، به ۲۰۲/۹ میلیون دلار رسید.

تریلر جنایی “حالا منو ببین” با کارگردانی لوئیس لتریر از محصولات کمپانی‌های لیون‌استیج و سامیت هم در دومین هفته اکران خود و در حالیکه ۳۰۲۰ سالن سینما را در اختیار داشت با ۳۴درصد اُفت نسبت به هفته قبل، با ۱۹/۵ میلیون دلار فروش در جایگاه سوم باکس‌آفیس این هفته قرار بگیرد.

به نوشته باکس‌آفیس‌نیوز، فیلم‌های “کارآموز” با ۱۸/۱ میلیون دلار، “حماسه” با ۱۲/۱ میلیون دلار، “پیشتازان فضا به سوی تاریکی” (۳D) با ۱۱/۷ میلیون دلار، “بعد از زمین” با ۱۱/۲ میلیون دلار، “خماری۳” با ۷/۳۸ میلیون دلار، “مردآهنی۳” با ۵/۷۸ میلیون دلار و “گتسبی بزرگ” با ۴/۲۳ میلیون دلار به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا دهم باکس‌آفیس این هفته سینماهای آمریکا و کانادا قرار دارند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.