یکسان سازی دفترچه های بیمه درمانی

۲۲م آذر ،

بینا- معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بیمه سلامت ایرانیان از یکسان سازی دفترچه های بیمه درمانی خبر داد.
به گزارش بینا، سید عبدالله عمادی در حاشیه سفر به لرستان با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت ایرانیان به دنبال ایجاد یک بانک اطلاعاتی کامل از وضعیت بیمه درمانی در کشور است،به مهر اظهار داشت: این بانک اطلاعاتی ضعفهای موجود در کشور را حل می کند.
عمادی تصریح کرد: با برنامه ریزیهای صورت گرفته به زودی تنها یک دفترچه بیمه خدمات درمانی با نام دفترچه بیمه سلامت ایرانیان در دست مردم خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه جلسات متعددی را با ۱۷ صنوق بیمه موجود در کشور برگزار کرده ایم، گفت: خوشبختانه به وحدت نظر در رابطه با موضوعات مختلف در حوزه بیمه درمانی رسیده ایم.
سرپرست سازمان بیمه سلامت ایرانیان اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال ۹۱ برنامه ریزیهای انجام شده در حوزه خرید خدمات، درآمد و یکسان سازی دفترچه ها عملی شود.
عمادی با بیان اینکه برنامه ریزهای خوبی برای اجرا کردن بسته بیمه پایه درمان در کشور انجام شده است، تصریح کرد: در این بسته مساوات و برقراری عدالت به عنوان موضوع اصلی مطرح شده است.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.