یکپارچه سازی Skype و Outlook توسط شرکت ماکروسافت

۲۶م دیماه ،

فاوانیوز: شرکت مایکروسافت از عرضه نسخه تازه نرم افزار ارتباط تصویری اسکایپ خبر داده است. مایکروسافت نسخه تازه اسکایپ را با خدمات ایمیلی outlook خود یکپارچه کرده است.  به گزارش به نقل از وب پایگاه اینترنتی cmswire، شرکت مایکروسافت که چندی پیش خدمات ایمیلی تازهی با نام اوت لوک (outlook) را راه اندازی کرده بود، اخیراً از یکپارچه شدن این خدمات با نرم‌افزار ارتباط تصویری اسکایپ خبر داده است.  مایکروسافت پیش از این در ماه ژوئیه سال قبل به کاربران اسکایپ قول داده بود این نرم‌افزار را با خدمات اوت لوک یکپارچه کند و حالا با عرضه نسخه ۶. ۱ اسکایپ برای کاربران ویندوز وعده خود را عملی کرده است. 

یکپارچه شدن اسکایپ و اوت لوک به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق اوت لوک با مخاطبان خود که مشخصات آن‌ها را بر روی فهرست تماس اسکایپ ذخیره کرده‌اند، ارشتباط تصویری زنده برقرار کنند.  مایکروسافت علاوه بر یکپارچگی با اوت لوک، قابلیت‌هایی دیگری نیز به نرم افزار اسکایپ افزوده است. نسخه تازه اسکایپ بر روی رایانه‌های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی تحت ویندوز (ایکس پی، ویستا و ویندوز ۷) قابل اجراست.

THISISFIRST یکپارچه سازی Skype و Outlook توسط شرکت ماکروسافت

برخی از آسیب پذیری‌های اسکایپ نیز در نسخه تازه برطرف شده است.  شرکت مایکروسافت چند سال پیش نرم افزار اسکایپ را به قیمت ۸. ۵ میلیارد دلار خرید و در عرض چند ماه پس از این خرید توانست توجه بسیاری از کاربران را به آن جلب کند.  مایکروسافت در حال حاضر تلاش می‌کند اسکایپ را با نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری خود که دینامیک سی آر‌ام نامیده می‌شود، نیز یکپارچه کند. 

این غول نرم‌افزاری در ماه نوامبر نیز نسخه‌ای از اسکایپ را عرضه کرد که به «اسکایپ در محل کار» معروف شد.  این نسخه از اسکایپ بیشتر مناسب کسب و کارهای کوچکی است که می‌خواهند از آن برای ارتباطات آنلاین خود استفاده کنند.

منبع: ایستگاه آی تی

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.