یکی دیگر از مجریان باسابقه بی‌بی‌سی متهم به تجاوز جنسی شد

۳۰م دیماه ،

تداوم رسوایی‌های اخلاقی در رسانه دولتی انگلیس؛

پلیس انگلیس اعلام کرد، یک مجری و گوینده باسابقه و قدیمی بی‌بی‌سی به چهارده مورد تجاوز و آزار و اذیت جنسی به دختران کم‌سن‌وسال متهم شده است.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، رویترز نوشت: افشای رسوایی جنسی “استیوارت هال” مجری و گوینده باسابقه انگلیسی، به نگرانی‌ها نسبت به اقدامات غیراخلاقی و تجاوز جنسی از سوی کارکنان شبکه بی‌بی‌سی در دهه‌های قبل، دامن زده است.

بر اساس این گزارش، “استیوارت هال” ۸۳ساله که از مجریان و گویندگان باسابقه و مشهور در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ میلادی به‌شمار می‌رود، به‌اتهام تجاوز جنسی به دختران کم‌سن‌وسال، مورد بازجویی قرار گرفته است.

این گزارش افزود، بازجویی از این مجری و گوینده شبکه بی‌بی‌سی در حالی است که سال قبل نیز “جیمی ساویل”، دیگر مجری شبکه بی‌بی‌سی به‌اتهام تجاوز جنسی به کودکان، مورد محاکمه قرار گرفت.

“هال” که هنوز در رادیو بی‌بی‌سی فعالیت می‌کند، در ماه دسامبر نیز به سه مورد تجاوز به عنف متهم شده بود ولی وی همه این اتهامات را رد کرده است. وی تا قبل از زمان دادگاه بدوی در هفتم فوریه که قرار است در “پرستون” در شمال غرب انگلیس برگزار شود، آزاد شده است.

هال متهم به تجاوز به یک زن ۲۲ساله در سال ۱۹۷۶ میلادی نیز شده است. وی در طی سال‌های ۱۹۶۷ تا ۱۹۸۶ میلادی به تجاوز به ده دختر بین نه تا شانزده سال، متهم شده است. شبکه بی‌بی‌سی هنوز در خصوص اتهامات “هال”، موضع‌گیری نکرده است.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.