یک اندیشمند آذری: صهیونیست‌ها مانع از گسترش اسلام در آذربایجان می‌شوند

۲۰م آذر ،

یک اندیشمند آذربایجانی گفت: ما نگران توطئه‌ها و سیاست‌های صهیونیست‌ها برای مقابله با ارزش‌های اسلامی در آذربایجان هستیم.

به گزارش خبرنگار بیداری اسلامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این اندیشمند آذربایجانی که عصر سه‌شنبه در اختتامیه همایش اساتید دانشگاه‌ها و بیداری اسلامی حضور داشت، با بیان این‌که ما اساتید و اندیشمندان باید در تمام عرصه‌های اجتماعی تلاش کنیم تا ارزش‌های اسلامی و آیات قرآن را گسترش دهیم، گفت: این امر مهم است؛ چرا که در آیات قرآن همواره راه حل‌هایی برای حل مشکلات بشر نهفته است.

او افزود: در آیات قرآن اشارات بسیاری به از میان بردن توطئه‌های دشمنان شده است و ما می‌توانیم با استفاده از این راهکارها امروزه بر حربه‌های دشمنان و تحریم‌های آنها قائق آییم.

این اندیشمند آذربایجانی با اشاره به این‌که حدود ۲۰ سال است که رژیم صهیونیستی سیاست‌های ضداسلامی را در آذربایجان پیاده می‌کند، گفت: متاسفانه جوانان ما را به راحتی نمی‌توانند از آموزش‌های اسلامی بهره ببرند؛ چرا که صهیونیست‌ها مانع از ارایه‌ی چنین آموزش‌هایی به جوانان ما شده و متاسفانه سیاست‌های ضداسلامی در آذربایجان پیاده می‌شود.

وی اظهار تاسف کرد که با وجود این که مردم آذربایجان دوست‌دار اهل بیت می باشند ولی به ‌خاطر فشارهای رژیم صهیونیستی نمی‌توانند به راحتی عقاید خود را ابراز کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.