یک خبر خوب دیگر: “کوروش” افتتاح شد / یک مجتمع ۱۲ سالنه در تهران / در انتظار اکران جهانی؟!

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ساعت ۲۰:۰۷ مصطفی رضائی

فرستادن به ایمیل چاپ

+ ۱۳

+ ۱

مجتمع «کوروش» با ۱۲ سالن سینمایی در خیابان «ستاری» تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش کافه‌سینما، مجید مسچی ـ مدیرعامل موسسه سینما شهر ـ در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این مجتمع سینمایی گفت: این مجتمع یک مجتمع تجاری سینمایی است که بخش خصوصی آن را در خیابان ستاری تهران می‌سازد.

وی ادامه داد: این مجتمع تجاری سینمایی ۱۲ سالنه، هفت طبقه پارکینگ، چهار طبقه تجاری و دو طبقه سینمایی دارد که در هر طبقه سینمایی آن شش سالن پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر درباره امکانات این سینما بیان کرد: این سینما در بخش خصوصی ساخته می‌شود و موسسه سینما شهر وظیفه تجهیز آن را بر عهده دارد. ما برای تجهیز این سینما ۱۰ مجموعه نمایش دیجیتال و دو مجموعه نمایش ۳۵ میلیمتری پیش‌بینی کرده‌ایم.

به گفته مجید مسچی، سینما «کوروش» خیابان ستاری تهران فصل اول سال آینده افتتاح خواهد شد.

کافه سینما انتظار دارد که پس از ساخته شدن این مجتمع‌های چند سالنه و مراکز تجاری بزرگ، امکان حضور و نمایش آثار بزرگ کمپانی‌های فیلمسازی جهان در کشورمان فراهم شود.

(عکس از آرشیو کافه سینما، متعلق به پردیس سینمایی تازه تاسیس هویزه در مشهد است.)

Tags:

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه سینما-آخرین اخبار و یادداشت های سینمای ایران و جهان

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. benti:

    افتضاح ترین مرکز خریدی که تو زندگیم رفتم, اگر برید بازار بزرگ تهران خرید کنید خیلییییی بهتره، مرکز تجاری تفریحی کوروش، با امکاناتی قبیل ۱۲ سالن سینما، ۶۰۰ واحد تحاری، شهر بازی، فوت کورت، هایپر مارکت، ۷ طبقه پارکینگ با ظرفیت ۱۶۰۰ خودرو، اگر به طور میانگین در هر خودرو ۲ نفر، در هر سالن سینما ۱۰۰ نفر، در محل بازی کودکان…، در واحد های تجاری…. و …….. برای ورود و خروج این حجم جمعیت فقط و فقط یک ورودی پارکینگ و یک خروجی پارکینگ در نظر گرفته شده، من در تاریخ جمعه ۱۶ آبان ماه ۹۳ از ساعت ۸ شب الی ۱۰:۱۵ شب در پارکینگ -۷ حتی نتونستم از محلی که پارک کرده بودم حرکت کنم. برای شهرداری منطقه که مجوز ساخت داده، برای اون مهندسین احمق که او نجا رو طراحی کردن، و برای مدیریت بی درایت و بی کفایت متاسفم…………

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.