یک دستبند چرمی زیبا درست کنید + آموزش ساخت


به گزارش سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز:

ساخت دستبند چرمی ، یڪ دستبند چرمی زیبا درست ڪنید : در سایت ممتاز نیوز و در این آموزش یڪ دستبند چرمی زیبا رو به شما آموزش میدیم تا با استفاده از این آموزش یڪ دستبند زیبا و چرمی برای خودتون درست ڪنید

دستبند چرمی آموزش درست کردن دستبند


وسایل لازم برای ساخت دستبند چرمی
 
قیچی

چرم

سوزن قفلی ڪوچڪ

سوزن خیاطی

شیوه ساخت دستبند چرمی زیبا
 
برای ساخت این دستبند زیبا به ۲ رنگ نوار چرمی به طول نیم سانت و ۴ بند زنجیر یا سِرمه نیاز دارید . ابتدای نوارهای چرمی و ۴ ردیف زنجیر را روی هم قرار داده و به وسیله سنجاق قفلی به جایی متصل ڪنید تا ثابت باشد و حرڪت نڪند. سپس به صورت گیس معمولی آن را گیس ڪنید. (به تصاویر زیر دقت ڪنید )

دستبند چرمی آموزش درست کردن دستبند

طول گیس باید به اندازه دور مچ شما باشد. پس از اتمام گیس؛ یڪ مستطیل به طول دور مچ دستتان و به عرض ۷ سانت از چرم برش بزنید. سپس چرم را روی هم تا بزنید. ۲ سانت از ابتدای مستطیل داخل شده و یڪ برش ڪوچڪ روی چرم ایجاد ڪنید. درطرف مقابل نیز این ڪار را تڪرار ڪنید.

دستبند چرمی آموزش درست کردن دستبند

ابتدا و اتنهای گیس چرمی بافته شده را درون این شیار فرو ڪنید. توجه داشته باشید این برش باید بسیار ڪوچڪ باشد ڪه گیس را محڪم نگه دارد و حداقل یڪ سانت از ابتدا و انتهای گیس در برش فرو رود. از قسمت پشت چرم به صورت پس دوزی نامرئی با سوزن و نخ دو سر گیس را روی چرم مهار ڪنید و دو لبه چرم را از پشت با نخ چرمی بدوزید.

دستبند چرمی آموزش درست کردن دستبند

دستبند زیبا شما در این مرحله ڪامل است. ڪافیست دو لبه آن را روی هم قرار دهید و آن را بدوزید و در مجالس از خلاقیت و ڪاردستی خود لذت ببرید.

دستبند چرمی آموزش درست کردن دستبند
ساخت دستبند چرمی ، یڪ دستبند چرمی زیبا درست ڪنید
دستبند چرمی آموزش درست کردن دستبند

بازنشر: سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.