یک دهه زندان؛ مجازات ناپدری متجاوز در استرالیا

۰۵م آذر ،

2-122.jpg

یک ناپدری در استرالیا به جرم سوء استفاده اخلاقی از فرزندان همسرش در سالیان متمادی به ۱۰ سال حبس محکوم شد که کمترین مجازات ممکن برای چنین جرمی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این مرد ۶۴ ساله که به سبب حفظ امنیت قربانیان نامی از از او آورده نشده است، برای مدت یک دهه فرزندان همسرش را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌داده است.

گفته می‌شود که همسر این مرد به هنگام وقوع این جرایم در صحنه حضور داشته و در برابر شکایات دختر ۱۶ ساله و پسر ۸ ساله‌اش، تنها سکوت اختیار کرده است.

بر اساس اسناد دادگاه، ناپدری این کودکان در سال‌هایی بین ۱۹۷۲ تا دهه ۱۹۸۰ به طور مکرر از قربانیان سوء استفاده جنسی می‌کرده است. وی این اعمال غیرانسانی را از زمانی که دختر خانواده تنها پنج سال داشت و مادرش او را با ناپدری در خانه تنها می‌گذاشت آغاز کرده بود.

قاضی پرونده پس از صدور رای اذعان داشت که این مرد به بدترین شکل ممکن زندگی این بچه‌ها را خراب کرده و این اعمال تاثیرات روانی بدی روی قربانیان گذاشته است.

به نوشته روزنامه ایلاوارادرکوری چاپ استرالیا، این مرد پیش از این نیز در ماه فوریه به جرم آزار و اذیت جنسی چندین کودک دیگر به ۱۴ سال زندان محکوم شده بود. با این حساب وی در سال ۲۰۲۶ از زندان آزاد خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.