یک فیلم ترسناک بر صدر جدول فروش تکیه زد / نمایش فیلم جدید ستاره «لاست»

به گزارش خبرآنلاین، چهارمین فیلم مجموعه سینمایی ترسناک «فعالیت فراهنجار» با ۳۰٫۲ میلیون دلار رده نخست بازار آمریکای شمالی را به خود اختصاص داد، اما فروش هفته اول فیلم کمتر از فروش هفته اول دو فیلم قبلی این مجموعه بود.
 

در مقابل، «فعالیت فراهنجار ۴» در سطح بین‌المللی شروعی موفق‌تر از دو فیلم قبلی داشت. فیلم در ۳۳ بازار ۲۶٫۵ میلیون دلار به دست آورد و فروش جهانی خود را در هفته اول به ۵۶٫۷ میلیون دلار رساند.
 

«فعالیت فراهنجار ۴» تولید شرکت پارامونت تنها با پنج میلیون دلار ساخته شده و به همین دلیل موفقیت فراوان آن در گیشه‌های فروش تضمین‌شده است.
 

فروش «فعالیت فراهنجار ۴» در هفته اول نمایش ۴۳ درصد کمتر از «فعالیت فراهنجار ۳» بود که پارسال با ۵۲٫۶ میلیون دلار کار خود را شروع کرد و ۲۶ درصد هم کمتر از «فعالیت فراهنجار ۲» در سال ۲۰۰۹ بود. در سطح بین‌المللی فروش آغازین «فعالیت فراهنجار ۴»  در مقایسه با «فعالیت فراهنجار ۳» ۱۱ درصد و در مقایسه با «فعالیت فراهنجار ۲» ۲۵ درصد بیشتر بود.


«فعالیت فراهنجار ۴» پرفروش‌ترین فیلم هفته شد
 

«فعالیت فراهنجار ۴» را هنری یوست و آریل شولمان کارگردانی کرده‌اند. کتی فیدرستن، کاترین نیوتن و اسپراگ گریدن در این فیلم بازی می‌کنند. پنج سال از ناپدید شدن کتی و هانتر گذشته و وقتی یک زن و بچه‌ای اسرارآمیز به خانه‌ای در حومه شهر نقل مکان می‌کنند، یک خانواده‌ شاهد اتفاقات عجیب در محله خود می‌شوند.
 

قسمت پنجم «فعالیت فراهنجار» اکتبر سال بعد روی پرده می‌رود.
 

تریلر سیاسی «آرگو» به کارگردانی و با بازی بن افلک در هفته دوم اکران ۱۶٫۶ میلیون دلار به دست آورد و ضمن اینکه در رده دوم جدول فروش آمریکای شمالی قرار گرفت، مجموع فروش خود را در این سطح به ۴۳٫۲ میلیون دلار رساند.
 

انیمیشن سه‌بعدی «هتل ترانسیلوانیا» تولید استودیو سونی پیکچرز انیمیشن در هفته چهارم اکران ۱۳٫۵ میلیون دلار فروخت و فیلم سوم شد. مجموع فروش این فیلم در آمریکای شمالی ۱۱۹ میلیون دلار و فروش جهانی آن ۱۸۷٫۳ میلیون دلار شده است.
 

فیلم اکشن «ربوده‌شده ۲» با بازی لیام نیسن در سومین هفته اکران ۱۳٫۴ میلیون دلار فروخت و در رده چهارم قرار گرفت. مجموع فروش فیلم در آمریکای شمالی به ۱۰۶ میلیون دلار و در دنیا ۲۸۱٫۷ میلیون دلار شده است.

«الکس کراس» به کارگردانی راب کوهن در هفته اول اکران با ۱۱٫۸ میلیون دلار رده پنجم را به خود اختصاص داده است.
 

تایلر پری در این فیلم که از روی مجموعه کتاب‌های محبوب جیمز پاترسن ساخته شده، نقش یک کارآگاه ویژه قتل در واشنگتن دی.سی. را بازی می‌کند که باید با یک قاتل زنجیره‌ای بسیار ماهر که متخصص شکنجه و درد است، روبرو شود.


متیو فاکس در صحنه‌ای از فیلم «الکس کراس»
 

نقش قاتل زنجیره‌ای را متیو فاکس بازیگر نقش جک شپرد در سریال «لاست» به عهده دارد.
 

ریچل نیکولز، ژان رنو و ادوارد برنز دیگر بازیگران «الکس کراس» تولید استودیو سامیت هستند. تماشاگران در وبسایت سینمااسکور به این فیلم نمره A داده‌اند.
 

جدول فروش فیلم‌ها در ایالات متحده و کانادا (۱۹ تا ۲۱ اکتبر)
 

رتبه

عنوان فیلم

فروش جمعه تا یکشنبه (میلیون دلار)

تعداد سالن

متوسط فروش در هر سینما (دلار)

مجموع فروش (میلیون دلار)

بودجه (میلیون دلار)

هفته اکران

۱

«فعالیت فراهنجار ۴»

۳۰٫۲

۳۴۱۲

۸٫۸۵۱

۳۰٫۲

۵

۱

۲

«آرگو»

۱۶٫۶

۳۲۴۷

۵٫۱۲۰

۴۳٫۲

۴۴٫۵

۲

۳

«هتل ترانسیلوانیا»

۱۳٫۵

۳۰۱۴

۴٫۴۷۹

۱۱۹

۸۵

۴

۴

«ربوده‌شده ۲»

۱۳٫۴

۳۴۸۹

۳٫۸۴۱

۱۰۶

۴۵

۳

۵

«الکس کراس»

۱۱٫۸

۲۵۳۹

۴٫۶۲۸

۱۱٫۸

۳۵

۱

۶

«شوم»

۹٫۱

۲۵۴۲

۳٫۵۵۲

۳۱٫۹

۳

۲

۷

«Here Comes the Boom»

۸٫۵

۳۰۱۴

۲٫۸۲۰

۲۳٫۲

۲

۸

«Pitch Perfect»

۷٫۱

۲۶۶۰

۲٫۶۵۳

۴۵٫۷

۱۷

۴

۹

«فرانکن‌وینی»

۴٫۴

۲۳۶۲

۱٫۸۷۷

۲۸٫۳

۳۹

۳

۱۰

«لوپر»

۴٫۲

۲۲۲۳

۱٫۸۸۹

۵۷٫۸

۳۰

۴

هالیوود ریپورتر / ۲۱ اکتبر / ترجمه: علی افتخاری

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.