یک مانیتور عجیب با چند تصویر + عکس

گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز

به نظر می‌رسد سازنده تایوانی ایسوس عزم خود را جزم کرده تا با محصولات متنوع خود، کاربردهای تازهی برای ابزارهای سنتی حوزه آی تی ایجاد کند.

معرفی مانیتور عریض با اندازه نامتعارف ۲۹ اینچ از ایسوس ،این شرکت را به پیشگام خلق تکنولوژی های تازه در عرصه رایانه ها تبدیل کرده است.

 پنل این مانیتور که با کمک فناوری AH-IPS ساخته شده نسبت تصویر ۲۱:۹ را با وضوح ۱۰۸۰×۲۵۶۰ پیکسل به ارمغان می‌آورد. در حقیقت عرض این مانیتور به اندازه دو مانیتور ۱۷ اینچی در کنار یکدیگر است. وضوح تصویر این مانیتور که PB298Q نامیده می‌شود، چهار برابر فراتر از استاندارد فول اچ دی بوده و زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای دارد.

با توجه به اندازه بسیار بزرگ این مانیتور، ایسوس یک نرم‌افزار اختصاصی ارائه کرده که توسط آن می‌توان چند محیط دسکتاپ را بدون تداخل و ترتیبی جذاب در کنار یکدیگر در اختیار داشت. نکته جالب در مورد این مانیتور این است که می‌توان آن را به صورت عمودی نیز روی پایه گردان قرار داد و نرم‌افزار به شکل اتوماتیک تصاویر را می‌چرخاند تا ترتیب نوینی ایجاد شود. این نمایشگر برای اتاق‌های کنترل، گرافیست‌ها و برنامه‌نویسانی که چند رایانه را به یک مانیتور وصل می‌کنند بسیار مناسب است.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.