یک ماه سخت در انتظار پرسپولیس/ دایی می تواند از این ماراتن سخت موفق بگذرد؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – تیم پرسپولیس از روز ۲۱ دی ماه وارد یک ماراتن سخت می گردد که سرنوشت موفقیت سرخپوشان در این فصل را رقم خواهد زد.

به گزارش ممتاز؛ تیم پرسپولیس روز ۲۱ دی در اهواز به مصاف فولاد می رود و جمعه ۲۷ دی نیز در دیدار دربی پایتخت با استقلال روبرو می گردد. پرسپولیس پس از دربی باید راهی تبریز شود و یکم بهمن در یک دیدار سخت به مصاف گسترش فولاد برود که با حضور تارتار احیا شده است. پرسپولیس از سرمای تبریز باید راهی اهواز شود تا پس از ۱۵ روز بار دیگر روبروی فولاد قرار گیرد و این بار در یک چهارم نهایی جام حذفی. سرخپوشان در بازگشت از اهواز روز ۱۱ بهمن در آزادی میزبان سپاهان می باشند که بعد از سپری کردن یک دوره بحرانی دوباره روی نوار برد قرار گرفته اند. اگر پرسپولیس موفق به حذف فولاد شده باشد، سه شنبه ۱۵ بهمن باید مقابل برنده دیدار راه آهن- تراکتورسازی قرار گیرد که اگر تراکتور حریف پرسپولیس باشد، ممکن است این بازی به حکم قرعه در تبریز برگزار شود که یک سفر سخت به تبریز بار دیگر در انتظار پرسپولیس خواهد بود. البته این پایان کار نخواهد بود و پرسپولیس بار دیگر باید راهی سفر شود و این بار به شیراز و دیدار با فجرسپاسی!

سرخپوشان پایتخت در یک ماه آینده حداقل ۴ سفر در پیش روی دارند که ممکن است به ۵ سفر نیز افزایش یابد. اما نکته مهم اینکه پرسپولیس در این یک ماه آینده حداقل ۶ و شاید ۷ بازی پیش روی دارند که ۵ بازی با تیم های بالای جدولی خواهد بود. نحوه عبور پرسپولیس از این ماراتن تکلیف موفقیت این تیم در فصل جاری را مشخص خواهد کرد.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.