یک هندی تنها رقیبم از آسیا است/محسن شادی: سخت است اما می خواهم به دور دوم برسم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین از لندن؛قهرمان روئینگ تک نفره بازیهای آسیایی گوانگ ژو،در دومین تجربه المپیکی اش ساعت ۱۲:۳۰ فردا در سنگین وزن پارو می زند.قهرمان جوانان جهان در گروه اول با قایقرانانی از هند ، مکزیک، بلژیک،شیلی و کوبا رقابت می کند.
شادی که با گرفتن سهمیه درکره با نائب قهرمانی،اولین مدال سنگین وزن را از آسیا صاحب شده،حالا می خواهد درالمپیک جور دیگری مسابقه دهد.هرچند خودش هم می داند کار راحتی ندارد:«من آماده ام ،اما رقبای راحتی هم ندارم.»برای پاروزن نقده ای فرقی نمی کند رقیب آسیایی یا اروپایی و امریکایی:«قایقران هندی تنها رقیب آسیایی من است.اما نکته مهم این است که من همه آنها را می شناسم و می شود گفت مسابقه سختی دارم.همه شان قایقرانان خوبی هستند.با این حال همه سعی ام را می کنم تا به دور بعد برسم.»
شادی فردا برای رسیدن به جمع ۲۴ نفر اول پاروز می زند و اگر هم نتواند اما باز امید دارد:«مسابقه مقدماتی برای صعود به جمع ۲۴ نفر اول است.اگر فردا به این جمع نرسم باز نا امید نمی شوم. خوشبختانه دوشنبه هم در رپه شارژ شانسم را امتحان می کنم.» سولماز عباسی دومین پاروزن رویینگ ایران هم فردا مسابقه دارد. او دور مقدماتی ساعت۱۳:۳۰ دقیقه در گروه اول کنار رقبایی از لیتوانی، آرژانتین، برزیل، نیوزلند و ایرلند استارت می زند. در بخش بانوان سه گروه شش تیمی و دو گروه پنج تیمی در مرحله اول مسابقه می دهند.
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.