یک پیشنهاد فوق‌العاده برای سوارز محروم

یک باشگاه فوتبال کشور کوزوو برای دوران محرومیت سوارز، پیشنهاد جالبی به باشگاه لیورپول ارائه کرد.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز، با توجه به اینکه کشور کوزوو هنوز به عضویت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) درنیامده است، باشگاه هاجوالیا با ارائه یک پیشنهاد رسمی به باشگاه لیورپول، از مسئولان این باشگاه خواست تا اجازه دهند سوارز دوران محرومیت خود را در این باشگاه سپری کند.

پاسولی، رئیس باشگاه هاجوالیا در این‌باره گفت: سوارز برای چهار ماه آینده از فعالیت‌های فوتبالی محروم شده و از آنجایی که ما عضو فیفا نیستیم، فکر می‌کنم سوارز بتواند در کوزوو بازی کند.

وی با بیان اینکه رقم این پیشنهاد برای چهار ماه ۳۰ هزار یورو و ماهانه ۱٫۵۰۰ یورو است، افزود: این بیشترین رقمی است که ما می‌توانیم پرداخت کنیم. از آنجایی که ما عضو فیفا نیستیم این پیشنهاد ایده‌آلی برای سوارز است.

لوئیز سوارز، مهاجم تیم ملی اروگوئه که پیش از این سابقه گاز گرفتن بازیکنان حریف را داشت در دیدار با ایتالیا در جام جهانی هم به همین کار پرداخت و در صحنه‌ای که به همراه کیه‌لینی دنبال دریافت توپ بودند شانه او را گاز گرفت.

محرومیت سوارز او را از ۹ بازی ملی رسمی و چهار ماه فعالیت در هر حوزه مرتبط با فوتبال محروم کرده است و حتی اجازه تماشای بازی اروگوئه و کلمبیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را از او گرفت.

محرومیت سوارز و نبود او در ترکیب اروگوئه از قدرت این تیم برای غلبه بر کلمبیا کاست و در نهایت آبی‌پوشان آمریکای جنوبی پس از قبول شکست ۲ بر صفر مقابل شاگردان پکرمن همچون سوارز به خانه برگشتند.
منبع: تسنیم


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.