یک کشته و۱۱ زخمی در تیراندازی مقابل سفارت ایران در لبنان

۱۹خردادماه،

هنوز مشخص نیست چه کسی این فرد را کشته است. او یکی از اشخاصی بود که به همراه گروه کوچکی در مقابل سفارت ایران در بیروت به حمایت های تهران و جنبش حزب الله از حکومت بشار اسد رئیس جمهور سوریه اعتراض می کردند.

ممتازنیوز: مقامات مسؤول امنیتی در لبنان گفته اند که یک معترض لبنانی روز یکشنبه به ضرب گلوله در مقابل ساختمان سفارت ایران در بیروت، به قتل رسید.

به گزارش عصر ایران، رویترز نوشت: هنوز مشخص نیست چه کسی این فرد را کشته است. او یکی از اشخاصی بود که به همراه گروه کوچکی در مقابل سفارت ایران در بیروت به حمایت های تهران و جنبش حزب الله از حکومت بشار اسد رئیس جمهور سوریه اعتراض می کردند.

شبکه العربیه هم از درگیری مسلحانه حامیان و مخالفان بشار اسد در مقابل سفارت ایران در بیروت خبر داد.

روزنامه القبس چاپ کویت هم در پایگاه اینترنتی اینترنتی خود به نقل از خبرنگارش در بیروت نوشت: در درگیری و تیراندازی مقابل سفارت ایران در بیروت یک نفر کشته و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند.

سفارت ایران یکشنبه شاهد تحصن اعتراض آمیز گروهی از شهروندان لبنانی بود. آنها به حمایت ایران و حزب الله از دولت بشار اسد در سوریه اعتراض داشتند. این اشخاص از اعضای گروه الانتماء (هواداری) بودند.

بنابر این گزارش، نیروهای امنیتی حفاظت از سفارت، قصد داشتند این اشخاص را از تجمع و تحصن منع کنند که شماری از جوانان موتورسوار حامی حزب الله نیز به آنها پیوستند.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.