۳۰ درصد گوشی‌های ویندوزی جهان Lumia 520 و ۵۲۱ می باشند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

دو گوشی هوشمند Lumia 520 و ۵۲۱ نوکیا به واسطه قیمت ارزان خود سبب شده‌اند عموم کاربران جهانی به سمت آن‌ها رو بیاورند؛ از این رو ۳۰ درصد گوشی‌های ویندوزی که به کاربران جهانی فروخته می‌شوند، این دو مدل می باشند.
 
 
به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، گزارش تازه انتشار یافته حاکی از آن است که بیش از ۳۰ درصد گوشی‌های هوشمند فروخته شده مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون دو محصول Lumia 520 و ۵۲۱ نوکیا بوده‌اند که قیمت ارزان این گوشی‌ها سبب افزایش محبوبیت آن‌ها در بازار جهانی شده است.
 
این دو گوشی هوشمند ساخت شرکت نوکیا به واسطه قیمت ارزانی که دارند سبب شده‌اند تا عموم کاربران جهانی به سمت آن‌ها روبیاورند و از این رو ۳۰ درصد گوشی‌های ویندوزی که به کاربران جهانی فروخته می‌شوند، این دو مدل می باشند.
 
لازم به ذکر است که در کشور آمریکا مدل ۵۲۰ از گوشی پیشرفته Lumia 920 هم پرفروش‌تر بوده است. این محصول پیش‌تر عنوان دومین گوشی ویندوزی محبوب را برعهده داشت.
 
اگر اعداد و ارقام انتشار یافته در مورد دو مدل Lumia 520 و ۵۲۱ درست باشد، از هم‌اکنون می‌توان نتیجه گرفت که مدل Lumia 525 نیز تحول بزرگی را در بازار به وجود می‌آورد.
 
مدل Lumia 525 تقریبا امکانات مشابهی دارد و شامل رم یک گیگابایتی می‌شود. این مسئله به Lumia 525 امکان می‌دهد تمام برنامه‌های مخصوص ویندوز فون را اجرا کند و امکانات بیشتری در اختیار کاربران بگذارد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.