۴۵ روزه هم نشد، ایرادی ندارد، اما خانه ای بسازید که در زلزله خراب نشود/ واکنش کاربران خبرآنلاین به وعده نیکزاد برای بازسازی مناطق زلزله زده

این سخن علی نیکزاد، با واکنش کاربران خبرآنلاین مواجه شد. برخی از آنها هرچند این وعده را نشدنی دانستند، اما برخی هم خواستند دولت استحکام خانه های بازسازی شده را فدای سرعت در بازسازی نکند.

یکی از کاربران نوشته است: “ساختمانی که تو ۴۵ روز ساخته بشه،تو زلزله ی بعدی هم خراب میشه،خونه را۱۲ ماه بسازید ولی با ۸ ریشتر هم خراب نشه،ز فعلا به لزله زده ها کانکس بدهید.”

و همچنین: “مردم ترجیح میدن به جاى ۴۵ روزى که ادعا شده، ٩٠ روز منتظر بمونن ولى سرپناه مطمئنى تحویل بگیرن. سرعت زمانى مفیده که با دقت همراه باشه”

و یا: “مهم نیست چند روزه خونه میسازن مهم اینه چجوری خونه بسازن!! بابا تو ۴۵ روز با مقوا هم نمیشه اینهمه خونه رو بازسازی کرد توروخدا یه کوچولو استاندارد بسازن به خدا همین یه بار کافیه براشون دیگه واقعا تحمل یه زلزله دیگه و یه مصیبت دیگه رو ندارن میدونم همه چیز دست خداست ولی خب احتیاط شرط عقله”

مخاطبی هم زمان تعیین کرده است: “شب درازست و قلندر بیدار … یعنی ۹ تا ۱۰ مهر خونه ها آماده س !”

و همچنین : “۴۵ روزه دیگه با دو روز ارفاق میشه ۱۵ مهر …همه با هم میایم بهشون سلام میکنیم . از خبر آنلاین هم انتظار دارم یادآوری حرف ایشون مقاله ای منتشر کنن.”

برای خواندن نظرات بیشتر، رای و پاسخ به نطرات، به این خبر مراجعه کنید.

نکته: نظراتی که در خبر اصلی و یا این خبر منتشر می شود، هیچ کدام نظر و عقیده خبرآنلاین نیست؛ خبرآنلاین تنها نظرات کاربران خود را منتشر می کند.

۴۷۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.