۵ ویژگی ویندوز ۸ که به ویندوزفون ۸ راه یافته اند

Windows_Phone_8

Windows_Phone_8

ویندوز ۸ ماکروسافت با رابط کاربری کترو را همه با ویژگی های جذاب و زیبایش می شناسند. تعدادی از این ویژگی ها به تازگی به سیستم عامل موبایل این شرکت راه پیدا کرده است تا هرچه بیشتر به ویندوز نزدیک شود.

در ماه ژوئن، ماکروسافت بسیاری از ویژگی های ویندوز فون ۸ را اعلام کرد، اما مطمئناً این همه ی آن نیست. در ادامه ی مطلب ویژگی های جدید ویندوزفون ۸ که از ویندوز ۸ به آن انتقال یاقته را معرفی خواهیم کرد.

همگام سازی IE10

از این پس می توانید تغییرات در اینترنت اکسپلورر را در هر سه دستگاه گوشی های هوشمند، تبلت و رایانه ی شخصی خود داشته باشید. با ورود بوسیله ی شناسه و پسورد خود در حساب ویندوز ۸ خود می توانید تنظیمات، پسورد، تاریخچه و بوک مارک های خود را همگام سازی کنید.

همگام سازی اپلیکیشن ها

با ورود به حساب ویندوز ۸ می توانید حساب های فیسبوک، توئیتر، ایمیل و چت های خود را بین هر سه دستگاه همگام سازی کنید. این امکان می تواند برای گوشی های هوشمند بسیار مفید باشد.

این حالت ایده آل برای برنامه ها و اپلیکیشن ها هم اعمال می شود. برای مثال می توانید برنامه ی ویرایش عکس (Photo Editor) را بر روی دسکتاپ دانلود کنید و از آن در گوشی هوشمند و تبلت خود استفاده کنید.

تصویر ورود

چندی پیش ویژگی بازکردن قفل گوشی به وسیله ی چهره ی کاربر، در اندروید ۴٫۰ فعال شد. ویندوز و ویندوز فون ۸ هم ویژگی مشابه آن و حتی امن تر را فعال کرده است. با استفاده از این ویژگی می توانید عکس خود را در پس زمینه قرار دهید و با استفاده از انگشت خود PIN خود را وارد کنید.

File Explorer

ویندوز فون ۷ فاقد فایل اکسپلورر بود. طراحان ماکروسافت یک سیستم فایلی لمسی کاربر پسند طراحی کرده اند که از آن می توانید برای مرور فایل ها و جستجو استفاده کنید. بعلاوه، بسیاری از گوشی های اندروید شامل اکسپلورر می شوند و برای برابری با اندروید و ios این مسئله برای ویندوز فون مهم و اساسی خواهد بود.

universal Search

عبارت را در “Search Charm” ویندوز ۸ وارد کنید و نتایج را برای فایل، اپلیکیشن و تنظیمات مشاهده کنید. شما همچنین می توانید بین برنامه های مترو به جستجو بپردازید. ویندوز فون ۷ با استفاده از بینگ جستجوی خود را انجام می داد. اما اکنون با Universal Search می توانید در گوشی خود به دنبال هر چیزی بگردبد.

منبع: Cnet

مطالب مرتبط

  • ساخت کیک غول آسای Surface ماکروسافت برای مهمانی ویندوز ۸
  • آیا نام کنسول بعدی مایکروسافت Xbox 8 است؟
  • نگران نباشید ! تبلت های Windows 8 از فلش پشتیبانی خواهند کرد
  • تبلت جدید Dell به نام Peju لو رفت
  • معرفی ۱۰ قابلیت مخفی در ویندوز ۸

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.