˝آقای الف ˝ مناسب اکران عید نوروز است

گفت وگو با سعید شرفی کیا تهیه کننده فیلم ˝آقای الف˝

فیلم سینمایی ˝ آقای الف ˝ به کارگردانی علی عطشانی اولین فیلم سه بعدی تاریخ سینمای ایران بهترین گزینه برای اکران در نوروز است.

سعید شرفی کیا تهیه کننده فیلم سینمایی ” آقای الف ” در گفت وگو باهنر آنلاین در باره واگذاری پخش و اکران فیلم عنوان کرد : برای پخش فیلم با دفتر پخش بنیاد سینمایی فارابی گفت وگوهایی انجام داده ایم و اگر شرایط فراهم شود با توجه به مضمون و تکنیک سه بعدی، اولین فیلم سه بعدی تاریخ سینمای ایران را در ایام عید نوروز اکران خواهیم کرد.

این تهیه کننده در مورد تعداد سینماهایی که امکان نمایش فیلم را به شیوه سه بعدی دارند گفت : در تهران سه سالن سینما و در مشهد هم یک سالن امکان نمایش فیلم های سه بعدی را دارند . بنابراین اکران فیلم را با این چهار سالن سینما آغاز می کنیم و به سبب فقدان سالن های مناسب مجبور هستیم اکران فیلم در چند سالن به صورت محدود آغاز کنیم.

شرفی کیا با اشاره به طراحی سیستمی برای نمایش فیلم در سایر سالن های سینما افزود : با بعضی از کارشناسان امور سه بعدی گفت وگویی را انجام داده ایم که بشود با طراحی سیستمی فیلم را در سینماهای عادی هم به شیوه سه بعدی به نمایش در آورد.

این تهیه کننده در باره این پرسش که فیلمهای سه بعدی به چه میزان می توانند به افزایش مخاطبان در سینماها کمک کنند گفت : سیستم سه بعدی سیستمی جذاب و زیبایی است و می تواند مخاطبان خاص خودش را داشته باشد .زیبایی بصری و تصویری سینمای سه بعدی بهر حال واقعیت غیر قابل کتمانی که در همه جای دنیا مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است .
شرفی کیا با اشاره به این مطلب که کشورهای انگشت شماری به تکنیک های ساخت فیلم های سه بعدی دسترسی پیدا کرده اند خاطر نشان کرد : متخصیصن توانمند ایران در زمینه سیستم سه بعدی با شایستگی توانسته اند از این سیستم استفاده کنند و این مسئله پتانسیل و دانش سینماگران سینمای ایران را نشان می دهد.

فیلم ” آقای الف ” فیلمی اجتماعی در باره زندگی جوانی است که در حوزه کاریش با مشکلات وموانعی روبه رو می گردد .محمد فضیله به عنوان فیلم بردار ، ستار اورکی به عنوان سازنده موسیقی ، امیر حسین غلامی به عنوان طراح صحنه و لباس و پوریا پور سرخ ، لیلا اوتادی ، نیما شاهرخ شاهی و مهران رجبی به عنوان بازیگر در این پروژه حضور دارند.
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.