˝آهای تو دیگه کی هستی˝ ادای دین به سه پیشکسوت هنرمند

۲۳فروردین۱۳،

نویسنده و کارگردان نمایش ˝آهای تو دیگه کی هستی˝ از بازتولید این نمایش به یاد همکارانی که در اجرای سال ۱۳۷۲ همراه او بودند و امروز در قید حیات نیستند خبر داد.

عادل بزدوده در گفتگو با هنرآنلاین بیان کرد: در حال مذاکره با مرکز آفرینش هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان برای اجرای نمایش “آهای تو دیگه کی هستی” هستم.

بزدوده ادامه داد: این نمایش را ۲۰ سال پیش با سه هنرمند و همکار به روی صحنه بردم که این اجرا ادای دینی به این عزیزان از دست رفته است که در بین ما نیستند. طراح صحنه نمایش را کامبیز صمیمی مفخم، سازنده عروس بیژن نعمتی شریف و حمید حمزه شاعر توانا از همکاران من در اجرای قبل اثر بودند که در قید حیات نیستند همچنین آهنگسازی اثر را کمال طراوتی در آن زمان انجام داد.

این کارگردان تئاتر بیان کرد: این نمایش ویژه کودک و نوجوان است و برای من یادآوری نوستالژیک بود ضمن اینکه اثر سایه خوبی برای اشخاصی است که در آن زمان نمایش را ملاحظه نکرده‌اند.

گفتنی است، عادل بزدوده، طراح و سازنده عروسک فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۵۳ با بازی در نمایش “مکتب خونه” آغاز کرد و دغدغه عشق به کودکان او را به سمت کارهای عروسکی کشاند. این هنرمند پیشکسوت تئاتر عروسکی اولین تجربه کارگردانی خود را در سال ۱۳۷۲ با نمایش “آهای تو دیگه کی هستی” ثبت کرد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.