˝آوای کویر˝ فردا افتتاح می‌شود

سومین جشنواره موسیقی استان کرمان با عنوان ˝آوای کویر ˝ فردا در شهر سرچشمه افتتاح می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، احمد سعیدی،مدیر کل ارشاد استان کرمان گفت: این جشنواره موسیقی در سه بخش سنتی،کلاسیک و پاپ و در دو رشته گروهی و تک نوازی از ۲۶ تا ۲۹ مهر ماه در شهر سرچشمه برگزار می‌شود.

سعیدی افزود:برای شرکت در این جشنواره ۳۹ گروه موسیقی و ۳۴۶ تک نواز، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده بودند که پس از بررسی اولیه و بر اساس آرای هیات داوران ۲۵ گروه موسیقی سنتی،کلاسیک و پاپ و همچنین ۱۴۹ تکنواز در بخش‌های ذکر شده ،به مرحله نهایی و اجرا در جشنواره راه یافتند.

مدیر کل ارشاد استان کرمان تصریح کرد:داوری مرحله اول آثار را ۱۹ داور از کرمان عهده دار بودند.وی گفت:عباس منشی‌زاده،محمد میرزایی،شهرام ابوعامری،سعادت ارجمند،وداد توحیدی،سیروی خاندانی،محمد شاهرخی،حسین خسرویان ،آرمین کاویانی،عطاالله مشرف زاده و جمعی دیگر از هنرمندان و اساتید موسیقی استان از جمله داوران مرحله اول جشنواره موسیقی استان کرمان بودند.

سعیدی افزود: مرحله دوم آثار را نیز داوانی از تهران انجام خواهند داد.بر این اساس دکتر محمد سریر،دکتر مانی جعفر زاده و فرزاد دانشمند داوری آثار موسیقیایی بخش کلاسیک و پاپ را عهده دار هستند و در بخش سنتی نیز رضا مهدوی،هادی منتظریو مجید ناظم پور دادوری آثار را انجام خواهد داد.

مراسم افتتاحیه این جشنواره فردا و با حضور جمعی از هنرمندان و اهالی موسیقی استان و مسئولان اجرایی کرمان از ساعت ۹:۳۰ صبح در سالن سینما آزادی شهر سرچشمه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۸
 


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.