˝آینه های روبرو˝ اواخر فروردین توزیع خواهد شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

اولین ساخته نگار آذربایجانی بعد از گذشت چند سال از اکرانش در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ فیلم “آینه‌های روبرو” به کارگردانی نگار آذربایجانی بعد از تعطیلات نوروز در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد. این فیلم با همت موسسه رسانه‌های تصویری اواخر فرودین سال ۹۳ در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

این فیلم محصول سال ۸۸ است و در بیست هشتمین جشنواره فیلم فجر اکران شد و مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته و در جشنواره‌های مختلف جهانی با اقبال بسیاری مواجه شد.

نکته قابل توجه این است که فرشته طائرپور که تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد تمایل به فروش کپی رایت این فیلم نداشته است و بعد از سال‌ها تصمیم گرفته است که امتیاز پخش خانگی این فیلم را واگذار کند. او هم چنین حق رایت فیلم “پاتال و آرزوهای کوچک” به کارگردانی مسعود کرامتی که فیلم خاطره‌انگیز دهه شصتی ها است را به تازگی به شبکه نمایش خانگی فروخته است.

شایسته ایرانی، غزل شاکری، همایون ارشادی، نیما شاهرخ شاهی، مریم بوبانی، صفا آقاجانی، رابعه اسکویی، سارا بهرامی و… در فیلم “آینه‌های روبرو” به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: “رعنا” و “آدینه” دو زن جوان از دو موقعیت کاملا متفاوت خانوادگی و اجتماعی، بر اثر اتفاق‌ای با هم مواجه و همسفر می‌شوند. رعنا زنی کم تجربه و مذهبی است که به‌خاطر نیاز مالی، پنهانی مسافرکشی می‌کند که با آدینه دختری سرکش و مرفه که از خانه خود فرار کرده روبه‌رو می‌شود.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.