˝اشارات نظر˝ با صدای میلاد درخشانی منتشر می‌شود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

میلاد درخشانی از انتشار یافتن آلبوم ˝اشارات نظر˝ به خوانندگی خودش و با اشعاری از ابتهاج، مشیری، شفیعی کدکنی و فرخزاد خبر داد.

میلاد درخشانی، نوازنده تار و سه تار و سرپرست گروه افشارستان در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: گروه افشارستان اسفند ماه سال جاری در تهران به صحنه می‌رود که به زودی خبرها دقیق آن انعکاس می‌یابد.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: همچنین آلبوم گروه افشارستان با عنوان “اشارات نظر” که در مرحله میکس و مسترینگ قرار دارد بعد از ایام محرم و صفر روانه بازار موسیقی می‌شود و قرار است بعد از انتشار یافتن این اثر موسیقایی به همراه گروه افشارستان به اجرای آن بپردازیم.

سرپرست گروه افشارستان خاطرنشان کرد: مراحل ضبط این اثر موسیقایی بسیار سنگین بود و در تلاش هستم بعد از انتشار یافتن آلبوم “اشارات نظر” اثر دیگری که صوتی و تصویری است را به صورت بی‌کلام روانه بازار موسیقی کنم.

درخشانی در ادامه افزود: “اشارات نظر” شامل ۱۰ قطعه در فضای راک و فیوژن است و اشعار این اثر از فریدون مشیری، فروغ فرخزاد، شفیعی کدکنی و هوشنگ ابتهاج برگزیده شده و نام بعضی از قطعات آن یارم یارم، اشارات نظر، تو خداوند منی، تو مرو و … است.

این نوازنده تار تاکید کرد: اعضا و نوازندگان گروه رضا تاجبخش، دارا دارایی (گیتار بیس)، آرش پژند مقدم (درامز)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، پدرام درخشانی (سنتور)، کوروش بابایی (کمانچه)، همایون نصیری (پرکاشن)، شروین مهاجر (کمانچه) می باشند.

میلاد درخشانی افزود: آلبوم “اشارات نظر” برگرفته از احساسات شخصی خودم است و من سال‌ها پیش قطعات این آلبوم را برای دل خودم نوشتم و امسال تصمیم گرفتم این اثر را به صورت آلبوم روانه بازار موسیقی کنم.

سرپرست گروه افشارستان در ادامه گفت: همچنین این اثر باکلام است که خوانندگی تمامی قطعات توسط خودم انجام شده است زیرا معتقدم خودم بهتر می‌توانم احساساتم را منتقل کنم، در نتیجه بیان حس و حال در این اثر حرف اول را می‌زند.

درخشانی خاطرنشان کرد: همچنین سازبندی این اثر بسیار متنوع است و از سازهای گیتار، عود، تار، پیانو، سازهای کوبه‌ای، سازهای بادی، سنتور، سه تار و…. در این اثر موسیقایی استفاده شده است.

 

پایان پیام/۴۶ /ب
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.